دین و زندگی تایباد

اللهم صل علی محمدوآل محمد

دین و زندگی تایباد

اللهم صل علی محمدوآل محمد

گفت‌وگوی خواندنی با «امیر داعش»


یکی از سرکرده‌های گروهک داعش، در گفت‌وگو با یک روزنامه لبنانی از سرگذشت خود گفت و مدعی شد مبارزه با افراد مرتد از مبارزه با یهودیان غاصب «مسجدالاقصی» از اولویت بیشتری برخوردار است.

به گزارش مشرق، «انس شرکس» معروف به «ابوعلی الشیشانی» (چچنی) سرکرده گروه تروریستی «کتیبة الشیشانی» که اخیرا با گروهک تکفیری داعش اعلام بیعت کرد، مدعی شد که ابتدا این گروهک قصد داشته است که با مبارزه با یهود، فلسطین را آزاد کند، ولی پس از مدتی تصمیم گرفته شد که با «مرتد»ها وارد جنگ شوند.

الشیشانی که ساکن «القصیر» سوریه بوده سپس به لبنان رفته، با روزنامه «الاخبار» لبنان گفت‌وگو کرد و درباره سرگذشت خود از آغاز تا به امروز سخن گفت. او به اصالت «چچن»ـی خود افتخار می‌کند و مدعی است که برای آزادی سوریه از چنگ «مرتدین» بنا به گفته خودش، وارد عمل شد. او همسر «علا العقیلی» (22 ساله) است که اخیر در لبنان به همراه همسر سابق سرکرده اصلی داعش (ابوبکر البغدادی) بازداشت شد، سپس الشیشانی در ویدئویی، لبنان و حزب‌الله را تهدید به کشتن زنان و کودکان کرد.

سرکردگی گروهک تروریستی «کتیبه درع الاسلام»

الشیشانی نخست سرکردگی گروهک تروریستی «کتیبه درع الاسلام» را بر عهده داشت و مرکز نفوذ آنها در بلندی‌های منطقه‌ای به نام «وادی امیر» بود. این گروه نخست متشکل از 50 نفر بود و پس از مدتی نیز با جذب نیرو، بر تروریست‌های حاضر در خود افزود.

از نانوایی تا مبارزه با «کفار»!

وی درباره نخستین جرقه‌های ارتکاب جنایات تروریستی خود می‌گوید که نخست در لبنان در نانوایی مشغول به فعالیت بود. پس از مدتی با آغاز بحران در سوریه خود را برای «جهاد» آماده کرد و عازم سوریه شد. وی مدعی است که هدفش مبارزه با کافران است و « تا زمانی که همه کافران در سوریه کشته نشود»، چشم بر هم نخواهد گذاشت.

بیعت «ارتش آزاد»؛ تنها امان نامه‌ آنها

شیشانی پس از اعلام بیعت با تروریست‌های داعش و اذعان به اختلافات موجود میان تروریست‌های داعش و جبهه النصره، تأکید می‌کند که به دور از این درگیری‌هاست و درباره گروهک تروریستی ارتش آزاد نیز می‌گوید در صورتی این گروهک از شمشیر‌های شیشانی در امان خواهند بود که با این گروهک اعلام بیعت کنند.

حمله به لبنان در دستور کار است

این تروریست با این ادعا که حمله به لبنان نیز در دستور کار آنهاست مدعی شد که هدفشان آزاد کردن مردم لبنان از دست حزب الله و در هم شکستن ابهت این جنبش است.

هنوز هم آزادی فلسطین و مبارزه با اسرائیل اولویت نیست

شیشانی درباره فلسطین نیز مدعی است که اسرائیل برای آنها دشمن بزرگ‌تر است و آرزویشان آزادسازی مسجد الاقصی است، ولی بنا به ادعای این تروریست، در حال حاضر، مبارزه با افراد مرتد از جنگیدن با صهیونیست‌ها و یهودیان اولویت بیشتری دارد.

 شیخ نشین‌های خلیج فارس؛ همگی کافرند

وی درباره حاکمان شیخ نشین حاشیه خلیج فارس نیز تلویحا تأکید کرد، هر کس طبق چیزی که خداوند نازل کرده است، حکومت نکند، نیز کافر است.

منبع: فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد