دین و زندگی تایباد

اللهم صل علی محمدوآل محمد

دین و زندگی تایباد

اللهم صل علی محمدوآل محمد

معاون سپاه: 60 % مردم ماهواره می بینند/ هاروارد، ﻫﺎﻟﯿﻮﻭﺩ ﻭ ﻣﺎﻫﻮﺍﺭﻩ 3 ﺑﺎﻝ ﻫﺠﻤﻪ دشمن/ توصیف مترو کره شمالی

وی با بیان اینکه کره‌شمالی، به کشور نقاشی‌های زیبا شهرت دارد، تصریح کرد: در تمام متروهای کره شمالی نقاشی‌هایی از مقاومت مردم کره شمالی وجود دارد.
 معاون فرهنگی سپاه کشور گفت: هنرمند نباید نسبت به گفتمان انقلاب بی‌اهمیت باشد.

به گزارش ایسنا، محمدحسین نجات در مراسم اختتامیه هفتمین دوسالانه جشنواره هنرهای تجسمی بسیج، با اشاره به اینکه امروز هنرمند ما نمی‌تواند نسبت به گفتمان انقلاب اسلامی بی‌تفاوت باشد، افزود: وحدت شیعه و سنی، چهره دو روی آمریکا، رژیم کودک‌کش صهیونیستی و تحریم اقتصادی را باید در قالب هنرهای تجسمی مطرح کرد.

وی اظهار کرد: 160 کانال ماهواره‌ای به زبان فارسی دارای فعالیت هستند که 60 درصد مردم ایران نیز از این ماهواره‌ها استفاده می‌کنند.

معاون فرهنگی سپاه با بیان اینکه این شبکه‌ها دفاع از نظام شاهنشاهی و انحرافات عقیدتی و اجتماعی را ترویج می‌کنند، تصریح کرد: امروزه هالیوود، دانشگاه‌ هاروارد و ماهواره‌ها سه بال هجمه‌های غرب بر علیه اسلام هستند به این صورت که دانشگاه‌ هاوارد تئوری آن‌را می‌سازد، هالیوود آن را تبدیل به هنر می‌کند و ماهواره آن را منتشر می‌کند.

نجات اضافه کرد: هنر یک ابزار جاذب برای انتقال پیام و اندیشه است کمااینکه روشنفکران امروزی تلاش می‌کنند که علم و تفکر خود را در قالب هنر به جامعه منتقل کنند.

وی با بیان اینکه رنسانس احساس می‌کرد دین مانع پیشرفت است، گفت: هنر بعد از رنسانس هنر برهنگی است که مصداق آن‌را می‌توان در تابلوی مریم مقدس مشاهده کرد که این تابلوها تا قبل از قرن 16 همه پوشیده و چهره معنوی داشتند تا بعد از قرن 16 چهره بدون حجاب ایشان را نمایش می‌دهند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: هنرمند بسیجی امروز وظیفه دارد که تکنیک هنر را در نهایت قوت یاد بگیرد و تفکرش را منتقل کند، البته وظیفه اصلی هنرمندان ما این است که از هنر برای انتقال گفتمان انقلاب اسلامی استفاده کنند.

نجات با اشاره به مزایای هنر تجسمی، اظهار کرد: حُسن هنر تجسمی این است که هنر در یک عکس جمع شده و کم‌هزینه است و نکته مهم‌تر این‌که هنر تجسمی پُر طرفدار و پُر مشتری است، بدین جهت که ما در تمام خانه‌ها می‌توانیم تابلوی هنری را مشاهده کنیم.

مترو کره شمالی

وی با بیان اینکه کره‌شمالی، به کشور نقاشی‌های زیبا شهرت دارد، تصریح کرد: در تمام متروهای کره شمالی نقاشی‌هایی از مقاومت مردم کره شمالی وجود دارد.

معاون فرهنگی سپاه کشور با اشاره به اینکه رمز پیروزی ما این است که جبهه‌ای عمل کنیم، افزود: در مبارزه با کاریکاتور موهن به ساحت پیامبر(ص) یک جبهه کُلُنا عشاق محمد به‌وجود آمد که این امر جز با حضور در جبهه فرهنگی میسر نبود.

در ماجرای فرانسه خودشان عده ای را کشتند

فارس هم نوشت: ﻣﻌﺎﻭﻥ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﺳﭙﺎﻩ پاسداران انقلاب اسلامی ﺑﺎ ﻃﺮﺡ ﺍﯾﻦ سئوﺍﻝ ﮐﻪ ﻣﺎ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺟﺒﻬﻪ ﻣﻬﺎﺟﻢ ﺗﻮﺍﻧﺴﺘﻪﺍﯾﻢ، ﭼﻨﺪ ﻫﺎﻟﯿﻮﻭﺩ ﻭ ﻫﺎﺭﻭﺍﺭﺩ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﮐﻨﯿﻢ، ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺩﺍﺩ: ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺟﺒﻬﻪ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﻣﻬﺎﺟﻢ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﻣﺎ ﺑﻪﺻﻮﺭﺕ ﺟﺒﻬﻪﺍﯼ ﻋﻤﻞ ﻣﯽﮐﻨﺪ، ﺑﻪﻋﻨﻮﺍﻥ ﻧﻤﻮﻧﻪ ﺩﺭ ﺟﺮﯾﺎﻥ ﺍﻫﺎﻧﺖ ﻧﺸﺮﯾﻪ ﻓﺮﺍﻧﺴﻮﯼ ﺑﻪ ﺳﺎﺣﺖ ﻣﻘﺪﺱ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ‏(ﺹ‏) ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﻋﺪﻩﺍﯼ ﺭﺍ ﮐﺸﺘﻨﺪ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺑﺎ ﻃﺮﺍﺣﯽ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺑﻪ ﭼﻨﺪ ﺯﺑﺎﻥ ﻫﻤﯿﻦ ﻧﺸﺮﯾﻪ ﺭﺍ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﻭ ﺑﻌﺪ ﻫﻢ ﺑﺎ ﻃﺮﺍﺣﯽ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺭﺍﻫﭙﯿﻤﺎﯾﯽ ﺑﺮﮔﺰﺍﺭ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﻭ ﻫﻤﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻓﻀﺎﯼ ﻣﺠﺎﺯﯼ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﮐﺮﺩﻧﺪ.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد