دین و زندگی تایباد

اللهم صل علی محمدوآل محمد

دین و زندگی تایباد

اللهم صل علی محمدوآل محمد

دانلود فایل روش کلاس داری

دانلود فایل روش کلاس داری  

 

دانلود فایل دروغ

دانلود فایل رمضان

دانلودفایل دست

دانلود فایل اردو داری

دانلود فایل بت شکن

دانلود فایل تولد امام حسن مجتبی (ع)-رمضان

دانلود فایل زنان نمونه در اسلام

دانلود فایل عاشورا

دانلود فایل محرم

دانلود فایل مهمانی

دانلود فایل همایش خادمان



 

علائم ظهور

فایل پاور پوینت علائم ظهور امام زمان حضرت مهدی (عج) شامل بخشهایی چون انواع علائم ظهور،عدم بداء در علائم حتمی ظهور،سفیانی، خسف بیداء، خروج یمانی،نقس زکیه،ندای آسمانی،علائم غیر حتمی ظهور امام زمان حضرت مهدی (عج)، خراسانی و پرچم های سیاه، دجال،خورشید و ماه گرفتی و ... تقدیم منتظران حضرت مهدی (عج) می گردد.

این فایل که از تولیدات سایت ثائر می باشد جهت استفاده از مطالب آن در کنفرانس ها، سمینارها،جلسات مختلف و ... در 21 اسلاید بوده که به صورت مختصر و مفید به بحث علائم ظهور امام زمان حضرت مهدی (عج) پرداخته است.

 


پاورپوینت غیبت امام زمان حضرت مهدی

 

 

 

فایل پاور پوینت غیبت امام زمان شامل بخشهایی چون مفهوم غیبت، انواع غیبت، پیشینه ی غیبت، علت غیبت، آثار غیبت تقدیم منتظران حضرت مهدی (عج) می گردد.

 

این فایل که از تولیدات سایت ثائر می باشد جهت استفاده از مطالب آن در کنفرانس ها، سمینارها،جلسات مختلف و ... در 22 اسلاید بوده و یکی از کاملترین مطالب چرایی غیبت  و پرسش به سوالات مربوطه بوده که خدمت شما منتظران امام زمان حضرت مهدی (عج) تقدیم می گردد.

 

لینک دانلود : با حجم 825 کیلوبایت

لینک دانلود

 دانلود فایل پاورپوینت غیبت امام زمان حضرت مهدی (عج)


پاورپوینت معرفی امام زمان حضرت مهدی (عج) در قرآن


فایل پاور پوینت معرفی امام زمان حضرت مهدی (عج) در قرآن شامل بخشهایی چون چگونگی معرفی قرآن، چرا نام امام زمان در قرآن نیامده؟، آیات مهدوی و موضوعات مهدوی در قرآن تقدیم منتظران حضرت مهدی (عج) می گردد.

این فایل که از تولیدات سایت ثائر می باشد جهت استفاده از مطالب آن در کنفرانس ها، سمینارها،جلسات مختلف و ... در ۲۲ اسلاید بوده و یکی از جامع ترین مطالبی است که به معرفی امام زمان حضرت مهدی (عج) در قرآن پرداخته که خدمت شما منتظران امام زمان حضرت مهدی (عج) تقدیم می گردد.

لینکهای دانلود

لینک دانلود با حجم 1.09 مگابایت


 

پاورپوینت علائم ظهور امام زمان حضرت مهدی

 

 

 

فایل پاور پوینت علائم ظهور امام زمان حضرت مهدی (عج) شامل بخشهایی چون انواع علائم ظهور،عدم بداء در علائم حتمی ظهور،سفیانی، خسف بیداء،خروج یمانی،نقس زکیه،ندای آسمانی،علائم غیر حتمی ظهور امام زمان حضرت مهدی (عج)، خراسانی و پرچم های سیاه، دجال،خورشید و ماه گرفتی و ... تقدیم منتظران حضرت مهدی (عج) می گردد.

این فایل که از تولیدات سایت ثائر می باشد جهت استفاده از مطالب آن در کنفرانس ها، سمینارها،جلسات مختلف و ... در 21 اسلاید به حجم 799 کیلوبایت بوده که به صورت مختصر و مفید به بحث علائم ظهور امام زمان حضرت مهدی (عج) پرداخته است.

 

دانلود فایل پاورپوینت علائم ظهور امام زمان حضرت مهدی (عج)

 

به نقل از : http://www.sahebzaman.org

ظهور مهر




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد