دین و زندگی تایباد

اللهم صل علی محمدوآل محمد

دین و زندگی تایباد

اللهم صل علی محمدوآل محمد

تغییر معنادار پوشش هیئت پارلمانی اروپا در ایران از 92 تا 94+تصاویر

به دنبال رفتار قابل تامل هیئت پارلمانی اروپا:
تشریفات و اداب دیپلماتیک که امروزه به عنوان یک علم در دانشگاه ها تدریس میشود رابطه بسیار نزدیکی نیز با علم سیاست دارد. برای یک سیاستمدار در سطوح عالی بسیار مهم است که با برقراری ارتباط درست و استاندارد تعامل با دیگر هم رتبه های خود آشنایی داشته باشد. اغلب سیاستمداران علاوه بر هنر سخنوری به معنی استفاده درست و به جا از زبان گفتار به مهارت های مرتبط با اداب و رفنار دیپلماتیک هم مسلط هستند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، تشریفات و اداب دیپلماتیک  که امروزه به عنوان یک علم در دانشگاه ها تدریس میشود رابطه بسیار نزدیکی نیز با علم سیاست دارد. برای یک سیاستمدار در سطوح عالی بسیار مهم است که با برقراری ارتباط درست و استاندارد تعامل با دیگر هم رتبه های خود آشنایی داشته باشد. اغلب سیاستمداران علاوه بر هنر سخنوری به معنی استفاده درست و به جا از زبان گفتار به مهارت های مرتبط با اداب و رفتار دیپلماتیک هم مسلط هستند.

در سفر اخیر هیئت پارلمانی اروپایی به ایران در دیدار روز گذشته این هیات با دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی اعضای پارلمان اروپا با لباسی غیر رسمی و ظاهری خلاف عرف دیپلماتیک حضور پیدا کردند. با نگاهی بر نوع پوشش هیات پارلمانی اروپا در حضور دو سال گذشته آنان در ایران می توان به تغییر پوشش اعضای پارلمان اروپا از آذر ماه سال 1392 تا خرداد ماه سال 1394 برای حضور در ایران پی برد که در نوع خود قابل تامل می باشد.

سفر هیئت پارلمانی اروپایی به ایران در  آذر ماه 1392 به ریاست خانم "تاریا کرونبرگ" و با حضور خانم "ماریچه اسخاکه" عضو پارلمان اتحادیه اروپا
 





سفر رئیس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان اروپا و هیأت همراه (از جمله خانم "ماریچه اسخاکه") به ایران در خرداد 94




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد