دین و زندگی تایباد

اللهم صل علی محمدوآل محمد

دین و زندگی تایباد

اللهم صل علی محمدوآل محمد

جریان شناسی ساختار نیروهای مردمی عراق

جریان شناسی ساختار نیروهای مردمی عراق

خبر اشغال موصل و تکریت و ورود تروریست ها به نزدیکی بغداد و سامرا و پیشروی گسترده تروریست های داعش زنگ خطر را برای تمام عراق به صدا درآورد. عراقی که چندی پیش از چنگال اشغال آمریکایی ها آزاد شده بود، می رفت که این بار به اشغال عوامل دست نشانده آمریکا در منطقه در بیاید. تشکیل بسیج مردمی در پاسخ به فرمان مرجعیت، سد محکمی از اراده و پایداری را در مقابل جریان تکفیر ایجاد کرد.

دیدبان: 10 ژوئن 2014، اخبار لحظه به لحظه از وخامت اوضاع در عراق خبر می داد. شهر موصل با قریب به 2 میلیون جمعیت به اشغال نیروهای داعش درآمده بود. پس از اشغال رقه در سوریه، این بار این گروه، استانی از عراق را به متصرفات خود می افزود. پیش روی های سریع و برق آسای داعش که نتیجه عواملی از جمله اختلاف‏های سیاسی، خیانت برخی از نیروهای امنیتی، مواضع مخالف برخی از سران عشایر، دسیسه‌های طارق الهاشمی و حمایت گروه‌هایی همچون جیش المجاهدین، جیش الاسلامی فی العراق، ثوره العشرین و جیش الانصار السنه صورت گرفته بود، این گروه را بر آن داشت تا در سایه فتوحات خود و در 29 ژوئن 2014، اعلام به تشکیل خلافت خود خوانده اسلامی در بخشهای اشغالی سوریه و عراق کند. در همین حین، با نزدیک شدن نیروهای داعش به بغداد و در خطر گرفتن موجودیت عراق و همچنین تهدید اماکن مذهبی در شهرهای سامراء، کربلا و نجف و بغداد، آیت الله سیستانی، اقدام به صدور فتوای جهاد کفایی علیه تروریست های مسلح کردند. با این اقدام، بسیاری از مردم عراق خواهان پیوستن به صفوف مبارزه علیه داعش شدند. وجود گروه های مقاومت و دسته های نظامی، از زمان اشغال عراق توسط نیروهای آمریکایی، تجربه خوبی را در بسیج و مدیریت توان مردمی در ایجاد نیروی مقاومت به جای گذاشته بود. با تکیه بر این تجربه در مدت زمان اندکی، حدود 3 میلیون عراقی برای پیوستن به صفوف مبارزه اعلام آمادگی کردند. با گذشت مدت زمان اندکی از صدور فتوای جهاد، بازوی قدرتمندی در کنار ارتش عراق برای حفاطت از کیان این کشور در مقابل تهدید تروریست های داعش ایجاد شد. با ایجاد ساختار « حشد الشعبی» یا نیروهای بسیج مردمی، توان مضاعفی در میدان نبرد بوجود آمد. با گذشت قریب به دوسال از صدور فتوای جهاد مرجعیت در عراق، بر آن شدیم تا به بررسی و معرفی اجمالی مهمترین گروه ها و موثرترین آنها در ساختار نیروهای مردمی عراق بپردازیم.

تشکیل ساختار نظامی متحد از گروه های پراکنده

نیروهای مردمی عراق، هم اکنون دارای بیش از 42 گروه و 140000 عضو می باشند. این گروه ها را می توان از حیث نوع تشکیل به چند بخش تقسیم کرد. برخی از این گروه ها در زمان صدام و برای مقابله با حزب بعث و به نوعی ایجاد انقلاب در عراق تشکیل شدند ( مانند تشکیلات بدر، که در زمان صدام با نام سپاه بدر عراق شناخته شده و در جنگ تحمیلی نیز در کنار رزمندگان ایرانی در مقابل حزب بعث عراق ایستادگی کردند). دسته ای دیگر از این گروهها عمده فعالیت خود را در زمان اشغال عراق توسط آمریکا به ظهور رساندند( مانند جیش المهدی که در شهرک صدر بغداد با نیروهای متجاوز درگیر شد)؛ دسته ای دیگر از این گروه ها نیز به تازگی و پس از فرمان جهاد توسط مرجعیت عراق، اقدام به تاسیس و شروع فعالیت کرده اند.

با شروع عملیات و نقش آفرینی نیروهای مردمی در عرصه میدانی، هر یک از این گروه ها میزان نقش آفرینی و قدرت خود را آشکار کرد. گرچه امروزه نیروهای مردمی شاهد تعدد دسته و گروه های نظامی هستند، اما برخی از این دسته ها، توانسته اند با پیشرفت های خود به سطح قابل قبولی در عرصه نظامی دست یافته و به عنوان گروه های قدرتمند در عرصه میدانی مقاومت به ایفای نقش بپردازند که به معرفی آنها خواهیم پرداخت:

سرایا السلام

این گردان نظامی، مجموعه ای است که زیرشاخه جیش المهدی محسوب می شود. این نیروها به مقتدی صدر وابسته بوده و ماموریت خود را دفاع از اماکن مذهبی شیعیان و اهل سنت در عراق بیان کرده اند. تشکیل این یگان در سال 2014 و پس از آن روی داد که داعش توانست به بخش عظیمی از مناطق شمال عراق تسلط یافته و به نزدیکی شهرهای سامراء و بغداد برسد. با اعلام فتوای مرجعیت در نجف، سید مقتدی صدر، به شکل رسمی تشکیل این نیروها را اعلام کرده و پس از آن گروه هایی از مردم به این گروه پیوستند. این نیروها تا کنون در مناطق مختلفی از جمله سامراء ،دیالى ،آمرلی وجرف الصخر اقدام به عملیات کرده اند و در عملیات های آزادسازی آمرلی و منطقه بحیرات و برخی مناطق در سامراء نقش فعال ایفا کرده اند. این نیروهای با انجام عملیات های مختلف مخصوصا در سامراء و جرف الصخر توانستند مناطقی را از وجود نیروهای داعش پاکسازی کرده و این مناطق را به ارتش عراق تحویل دهند. فرماندهی نظامی این نیرو را، کاظم العیساوی بر عهده دارد.

عصائب اهل الحق

این یگان نظامی از جمله نیروهایی است که دارای تشکیلات نظامی و ساختار منظمی می باشد. گروه عصائب شاخه ی نظامی گروه «عصائب اهل الحق من العراق» می باشد. گرچه در ابتدا نیروهای این گروه تنها از شیعیان استان های جنوبی تشکیل شده بود، اما با گسترش دامنه فعالیت و موفقیت های میدانی، این گروه توانست گروه هایی از جوانان اهل سنت استان صلاح الدین را نیز به مجموعه خود الحاق کند. از جمله ویژگیهای این یگان، در اختیار داشتن متخصصین نظامی در حوزه های مختلف است. این یگان نظامی نیز از داخل جیش المهدی نشات گرفته و با جدا شدن از آن مجموعه در سال 2006 و پس از مدتی از آتش بس جیش المهدی و نیروهای آمریکایی و دولت عراق، به فرماندهی شیخ قیس الخزعلی تشکیل شد و هم اکنون نیز وی فرماندهی این گروه را بر عهده دارد. گرچه در سال 2008، جیش المهدی با تشکیل گردان الیوم الموعود، از این گروه برای پیوستن به آن دعوت کرد، اما با رد این پیشنهاد، عصائب عملا استقلال خود را اعلام کردند.این گروه همچنین در مدت اشغال نظامی عراق توسط ائتلاف آمریکایی، عملیات های گسترده ای را بر ضد اشغالگران طراحی و اجرا کرد. لشکرهای حیدر کرار، امام علی(ع)، امام کاظم(ع)، امام هادی(ع)، امام عشکری(ع) نیز از زیرمجموعه های این گروه می باشند که انجام عملیات های نظامی را بر عهده دارند.

حرکه حزب الله النجباء

نام این یگان نظامی از خطبه حضرت زینب(س) گرفته شده است که در آن خطبه، ایشان حضرت امام حسین(ع) و اهل بیت و انصار ایشان را به حزب الله النجباء خوانده بودند. این یگان نظامی توسط شیخ اکرم الکعبی پایه گذاری شد که تا پیش از این اقدام، جانشین و مسئول بخش جهادی یگان های عصائب اهل الحق بود. این یگان تا کنون در درگیری های النباعی و الضابطیه شرکت داشته است. یگان عمار یاسر، از جمله مهمترین بازوهای اجرایی این نیروها به شمار می آید.

منظمه بدر الجناح العسکری

این مجموعه، شاخه نظامی حرکت بدر است که توسط هادی العامری، وزیر کار سابق عراق، فرماندهی می شود. مجموعه بدر در سال 1980 و تحت رهبری آیت الله محمد باقر حکیم و به عنوان بازوی مجلس اعلای اسلامی عراق، شروع به کار کرد. در ابتدا این گروه مبارزه با نظام بعثی عراق را محور اقدامات خود قرار داد. این مجموعه پس از آنکه مورد تعقیب و برخورد توسط رژیم بعث قرار گرفت، توانست در جریان جنگ تحمیلی با نیروهای ایران دست به همکاری هایی بزند. پس از سقوط صدام، این مجموعه تصمیم گرفت که فعالیت های خود را در عرصه های مختلف و متنوع گسترش دهد. در سال 2010 این گروه که فرماندهی آن را هادی العامری بر عهده داشت، از حزب مجلس اعلای اسلامی عراق جدا شده و به دولت قانون به رهبری نوری المالکی پیوست. هادی العامری پس از به قدرت رسیدن مالکی، به مدت 4 سال، وزارت حمل و نقل دولت را بر عهده داشت. این مجموعه از جمله یگان هایی است که ساختار و تشکیلات نظامی گسترده و منظمی داشته و با واسطه سوابق درخشان و تشکیلات منظم، رابطه خوبی با ارتش عراق برقرار کرده است. سوابق عملیاتی متعدد سازمان بدر در عرصه نظامی این یگان را به یکی از خبره ترین نیروهای حشد الشعبی در عرصه میدانی بدل کرده است. به همین دلیل، بسیاری از یگان های حشد الشعبی از فرماندهان این گروه به عنوان مستشاران نظامی استفاده می کنند.

کتائب حزب الله العراق

هسته اصلی این یگان نیز در سال 2003، و پس از سقوط بغداد به دست نیروهای اشغالگر و به منظور بیرون راندن اشغالگران از عراق و حفاظت از اماکن مقدس تشکیل شد. پس از اشغال عراق ودر سال 2006، برخی از گروه های مسلح که با اشغالگری مبارزه می کردند ، از جمله لواء أبی الفضل العباس وکتائب کربلاء وکتائب السجاد وکتائب زید بن علی، با اجتماع یکدیگر، حرکتی به نام حزب الله عراق را تشکیل دادند. عملیات های این گروه بر ضد نیروهای آمریکایی باعث شد این گروه در سال 2009 توسط آمریکا، در لیست گروه های تروریستی عراق گنجانده شود. از این یگان یکی از سری ترین یگان های نظامی حشد الشعبی محسوب می شود به طوریکه فرماندهی این یگان نیز به طور علنی معرفی نشده است. ویژگی مهم این یگان، هماهنگی بسیار خوب با مستشاران نظامی ایران بوده که در عملیات آزادسازی جرف الصخر، نقش بی بدیلی را ایفا کردند. علاوه بر مشارکت این نیروها در عملیات جرف الصخر، این نیروها همچنین در عملیات شکست حصر آمرلی، فتح تکریت، آزادسازی استان صلاح الدین، آزادسازی بیجی نقش مهمی ایفا کرده و در عملیات آزادسازی فلوجه نیز همکاری خوبی را با ارتش عراق به نمایش گذاشت.

کتائب سیدالشهدا(ع)

 این یگان که مجموعه ای از گردان های رزمی است، تحت امر حاج ولاء به فعالیت پرداخته و از ویژگیهای بارز آن ، ورود به عرصه اجتماعی و فعالیت در این زمینه است. این گردان ها به طور ویژه در مناطق العماره، الناصریه و الکاظمیه مستقر هستند. پایه گذاری این نیروها نیز پس از آغاز حمله داعش بود که در پس آن این گروه وظیفه اصلی خود را دفاع از عراق و مقدسات و جلوگیری از فتنه مذهبی عنوان کرد.

کتائب التیار الرسالی

از جمله یگان های تازه تاسیس که توسط ارتش عراق حمایت شده و در عملیات های منطقه الضابطیه شرکت داشتند. این یگان شاخه نظامی جریان سیاسی الرسالی می باشد. دبیر کل این نیرو نیز هم اکنون شیخ عدنان الشحمانی می باشد. وی در سال 2007 از جریان صدر جدا شده و اقدام به تاسیس جریان الرسالی در عراق کرد. محمد البصری نیز سخنگوی رسمی این یگان می باشد.

سرایا الخراسانی

وجه تسمیه این یگان، نام ابومسلم خراسانی است که توانست حکومت بنی امیه را شکست دهد. تشکیا این یگان در ابتدا، توسط سید یاسین الموسوی، نماینده آیت الله محمد باقر حکیم صورت پذیرفت که گروهی سری تحت نام کرار را در سال 1986 سازماندهی کرده بود. در سال 1995، این حرکت با تبدیل شدن به سازمان طلیعه کار جدی ترین را آغاز کرد. به گفته مقامات این یگان، در سال های ابتدائی، این حرکت توانست 70 عملیات را بر ضد نیروهای بعثی در استان های جنوبی و صحرای نجف و کربلا به انجام برساند. این مجموعه بعد از اشغال عراق به نام حزب طلیعه اسلامی تغییر نام داد و پس از مدتی به نیز به نام حزب طلیعه خراسانی شناخته شد. سرایا الخراسانی نیز به نوعی هم اکنون شاخه نظامی این حزب بشمار می آیند. فرماندهی این یگان را سید حامد الجزائری بر عهده دارد.

سرایا عاشوراء

این یگان از جمله نیروهایی است که از تشکیلات نظامی و ساختار منظمی برخوردار بوده و توانسته نیروهای متخصصی را از مجموعه بدر جذب کند. این نیروها توانسته اند در عملیات های قضاء بلد و الضابطیه نقش موثری داشته باشند. این مجموعه پس از آنکه سازمان بدر از حزب مجلس اعلای اسلامی عراق جدا شد، توسط مجلس اعلای اسلامی عراق به منظور مقابله با نیروهای تکفیری داعش در سال 2014 تشکیل شد. این نیروها به رهبری سید عمار حکیم و در پاسخ به فرمان جهاد کفایی آیت الله سیستانی در بغداد و 15 شهر دیگر تشکیل شده و اقدام به جذب و سازماندهی نیرو کرد.

نیروهای بسیج مردمی هنگامی که  داعش به سمت بغداد در حال پیشروی بود به میدان نبرد وارد شدند. اولین اقدام این نیروها، تامین امنیت بغداد و اعزام نیرو برای دفاع از سامراء بود. پس از این اقدامات اولیه، اولین حرکت تهاجمی این نیروها، عملیات عاشورا در منطقه راهبردی و استراتژیک جرف الصخر بود که با موفقیت کامل به انجام رسید. پس از این اقدام، عملیات های شکست حصر آمرلی، آزادسازی الضلوعیه،منطقه بلد، دیالی،الدور، العلم،البغدادی و منطقه بشیر از جمله دیگر اقدات موفق حشد الشعبی بوده است. عملیات بزرگ آزادسازی تکریت و همچنین عملیات بزرگ آزادسازی پالایشگاه و شهر بیجی از دیگر عملیاتهای تهاجمی این نیروها می باشد که با موفقیت کامل همراه بوده است. این نیروها همچنین در فتح شهر الرمادی نیز مشارکت فعالی با ارتش عراق صورت دادند.

تلاش برای تأمین امنیت بغداد در قالب ایست‌های بازرسی و کمک به ارتش به منظور بازپس‌گیری نقاطی در استان دیالی از جمله جلولا، السعدیه، العظیم، المقدادیه و بعقوبیه و تأمین اطراف شهرها برای جلوگیری از ورود داعش از جمله دیگر اقداماتی است که حشد الشعبی در انجام آن موفق بوده است.

آخر سخن

هسته وجودی تشکیل این نیروها همانطور که بیان شد، دفاع از تمامیت ارضی کشور عراق و دفاع از مقدسات و مذاهب در این کشور بوده است. گرچه امروز با وجود تروریست های تکفیری داعش، نبرد با آنها و از بین برن فتنه تکفیر برای این گروه ها اولویت پیدا کرده است، اما باید در نظر داشت که این اولویت مقطعی می باشد. با شکست داعش، این نیروها باید از ظرفیت بوجود آمده در راستای تقویت عراق و کوتاه کردن دست ابرقدرتها از آن استفاده کنند. مسائل سیاسی و اجتماعی و حتی فرهنگی حوزه های است که نیازمند تحرک مثبت است که این نیروها با توجه به در اختیار داشتن ظرفیت نیروهای معتقد و ارزشی می توانند آینده ای روشن را برای فردای عراق رقم بزنند.

سخنان زن قربانی "جهاد نکاح"

اعدام 150 زن به جرم رد «جهاد نکاح» با داعش

ایسنا نوشت: 150 زن که «جهاد نکاح» با تروریست‌های داعشی را در فلوجه نپذیرفتند، کشته شدند. به گزارش پایگاه اینترنتی «المسله»، وزارت حقوق بشر عراق اعلام کرد: شخصی با نام «ابوانس اللیبی» بیش از 150 زن که برخی از آنها باردار بودند و همچنین چندین دختر را اعدام کرد که این اقدام به این دلیل صورت گرفت که آنها «جهاد نکاح» را که تروریست‌های تکفیری داعش در شهر فلوجه تحمیل کرده‌اند، نپذیرفتند. این وزارتخانه تاکید کرد: تروریست‌های داعش دست به کشتارهای گسترده‌ای در این شهر زده و جسدها را در دو گور دسته جمعی در دو منطقه الزغارید در محله جولان و ناحیه الصقلاویه دفن کردند. در این بیانیه آمده است: داعشی‌ها مسجد «الحضرة المحمدیة» در فلوجه را به زندانی بزرگ تبدیل کرده‌اند که صدها مرد و زن مخالف با اقدامات داعش در فلوجه در آن در حبس به سر می‌برند.

سخنان زن قربانی

یکی از زنان سوری که قربانی "جهاد نکاح" شده می گوید: تروریست‌هائی که سر و روی خود را پوشانده بودند و پیدا بود که از خارج به سوریه آمده اند، زنان را به نوبت به عقد در می‌آوردند و "عده" طلاق را که یک حکم شرعی است رعایت نمی‌کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا ، مجله آمریکایی "کانتر پانچ" شرح حال یکی از زنان سوری که قربانی فتوای جهاد نکاح شده را بیان کرده است. این مجله در ابتدا به توصیف حال این زن قبل از پذیرش انجام مصاحبه پرداخته و نوشته است که وی با اکراه و به شرط آنکه این مصاحبه باید در مکانی عمومی صورت گیرد، انجام مصاحبه را قبول کرده است.

 

در این مجله آمده است که این زن دمشقی (با نام مستعار لینا) لباسی معمولی به تن داشته، پالتویی بلند پوشیده بوده و موهای سر وی کاملاً پوشیده بود. وی زنی مطلقه، دارای تقریباً 40 سال سن است که سه فرزند دارد و حقوق کافی برای تأمین معیشت خانواده‌اش نداشته است تا اینکه مردی تقریباً هم‌سن وی به او پیشنهاد ازدواج می‌دهد. لینا به امید آنکه این ازدواج باعث بهبود شرایط زندگی‌اش شود، پیشنهاد وی را می‌پذیرد. این فرد از اهالی عین تروما در حومه شرقی دمشق بوده که تحت سیطره تروریست‌های وهابی افراطی قرار دارد.

 

بنابر این گزارش، لینا با ورود به محل زندگی شوهر جدید احساس می‌کند که در شهر ارواح وارد شده است. چرا که در آنجا از آب و برق و آبادانی خبری نبود. وی در آنجا با مردانی برخورد کرد که گویا سوری نیستند. این افراد سر خود را پوشانده بودند، ساطور، چاقو و زنجیر به دست و لباسهای افغانی به تن داشتند.

 

وی همچنین در آنجا خودروهایی بدون پلاک دولتی و آمبولانس‌هایی متعلق به یکی از بیمارستان‌های منطقه مشاهده کرد که معلوم بود آن را به سرقت برده‌اند. لینا در آنجا احساس ‌کرد که وی بر خلاف زنانی که سرا پا پوشیده‌اند و دستان آنان نیز پوشیده است، لباسی بد حجاب بر تن دارد.

 

کانترپانچ در ادامه نوشت: لینا در عین تروما در پی گفت‌وگو با شوهرش در ایمان و اعتقادات خود تجدیدنظر می کند. وی فکر می‌کرد که اسلام در همین پوشش و ایمان فعلی خلاصه می‌شود اما در اثنای گفت‌وگو با شوهرش درمی‌یابد که وی اسلامی نامفهوم، تیره و منحرف ارائه کرده است.

 

شوهر لینا به وی می‌گوید که شیوخ ساکن این شهرک از اهالی منطقه خواسته‌اند که به جهاد بپردازند. وی می‌گوید جهاد دارای چند بعد است. گاهی جهاد با سلاح و مال است و گاهی نیز در صورت نیاز جهاد با نکاح است. در این جهاد فرد می‌تواند با تمامی بیوه‌زنانی که شوهران خود را در نبردها از دست داده‌اند، ازدواج کند! در جهاد نکاح، مرد می تواند با چهار زن ازدواج کند و بعد از اندک زمانی آنها را طلاق دهد تا دیگری با آنان ازدواج کند. همچنین زن مطلقه باید با بیش از چند مرد ازدواج کند و این فرایند باید مدام تکرار شود!
 
لینا پس از شنیدن گفته های شوهرش، از زمان "عِده" سؤال می‌کند. این زمان حدود چهار ماه است که در طی این مدت، زن بیوه و مطلقه به دلیل اینکه احتمال دارد از شوهر پیشینش باردار باشد، نمی‌تواند با مرد دیگری ازدواج کند. شوهرش در پاسخ وی با تندی گفت: «مفتی ما در این زمینه فتوا داده است!»
 
 
به گزارش این نشریه آمریکایی، در عین‌تروما، لینا توانست جواب یک سؤال را برای ما مشخص کند و آن اینکه تمامی اهالی این منطقه وابسته به گروه‌های مسلح مخالف نظام سوریه هستند چرا که تمامی خانواده‌ها و حامیان آنها و همه ساکنان آنجا فرار کرده‌اند. به خاطر ترس از کاهش ساکنان، حفظ بافت جمعیتی این منطقه از طریق نگه‌داشت ساکنان باقیمانده ضرورت دارد. تبدیل عین‌تروما به نقطه‌ای حیاتی به گونه‌ای که مردان به آسانی و به شکل مجانی از زنان بهره جویند و نیز شرعی جلوه‌دادن این قضیه، یکی از راه‌های حفظ ساکنان است.
 
یک ماه بعد از ازدواج لبنا، شوهرش تصمیم گرفت با یافتن یک زن بیوه جوان دیگر بر پایبندی به تعهد خود نسبت به "جهاد نکاح" پایدار بماند. لینا تنها یک روز قبل از ازدواج‌شان به گفت‌وگوی تلفنی شوهرش با زن دیگری پی برد. در این گفت‌وگو تنها شرط زن جدید این بود که «شوهر، توانایی ادامه حضور در "نبرد" و "بستر" را داشته باشد»!
 
بر اساس این گزارش، لینا دریافت که این نوع جهاد بر پایه نیازهای جنسی و تمایلاتی فراتر از آن است، از این رو نتوانست این نوع زندگی را تحمل کند، چرا که مبانی جدید اسلامی شوهرش که بر روی وی پیاده می‌شد او را به نابودی می کشاند. شوهر لینا با حرام و گناه دانستن سیگار کشیدن، او را از این عمل بازداشته بود. این در حالی بود که وی به لینا می‌گفت یک بار نزدیک بوده یک سرباز سوری را برباید ولی بخت با وی یار بوده و او توانسته فرار کند.
 
 لینا پس از شنیدن این جمله از شوهرش می‌پرسد که چرا کشیدن سیگار حرام است، ولی ربودن یک سرباز به جرم خدمت به ارتش حلال است؟ شوهرش می‌گوید: «هر یک از عناصر ارتش سوریه و نیروهای وابسته به بشار یا حزب‌الله گناهکار هستند و پنهانی با اسرائیل در ارتباطند.»
 
 لینا یکی از هزاران زن عرب است که بر پایه فتاوای تازه‌ صادر شده مفتیان وهابی درباره جنگ در سوریه، برای ارائه خدمات جنسی به تروریست‌های سلفی، به سوریه رفته و می‌روند و این روند هر روز در حال تشدید است.
 
در پایان این گزارش آمده است: تجربه ازدواج لینا صدمه زیادی بر وی وارد کرد و وی تنها دو ماه بعد ازدواج از شوهرش جدا شد.
 
انتهای پیام/
 
 

 


موضوعات مرتبط: جهادنکاح ، جهادنکاح2 ، جهادنکاح3 ، جهادالنکاح فیلم ، جهادالنکاح عکس ، جهادالنکاح کاریکاتور ، صور جهادالنکاح ، افلام جهادالنکاح ، الاخبار
تاریخ : شنبه نوزدهم تیر ۱۳۹۵ | 18:20 | نویسنده : | نظر بدهید

سوزاندن ۱۹ زن مخالف جهاد نکاح در موصل

سعید مموزینی مسئول رسانه ای حزب دمکرات کردستان عراق گفت: داعش ۱۹ زن را در طی دو روز گذشته به جرم مخالفت با جهاد نکاح اعدام کرده است . به گزارش شعاع مشرق، اخیرا شماری از عناصر داعشی از این گروهک جدا شده و درحال حاضر نیز درگیری های داخلی میان عناصر گروه بر سر […]

 سعید مموزینی مسئول رسانه ای حزب دمکرات کردستان عراق گفت: داعش ۱۹ زن را در طی دو روز گذشته به جرم مخالفت با جهاد نکاح اعدام کرده است .

 

 

 

به گزارش شعاع مشرق، اخیرا شماری از عناصر داعشی از این گروهک جدا شده و درحال حاضر نیز درگیری های داخلی میان عناصر گروه بر سر تقسیم اموال و زنان وجود دارد.

این مقام خاطر نشان کرد: ابوبکر بغدادی سرکرده این گروه تروریستی دستور داده است دخترانی در اختیار جنگجویان این گروه قرار داده شود تا آن ها بیشتر برای جنگ ترغیب شوند. تروریست های داعش در جهاد نکاح، قربانیان خود را مجبور به نکاح با اعضای خود می کنند و اعتقادی به عده ندارند و این تنها گوشه ای از انحطاط اخلاقی این گروه تروریستی است.

گروهک تروریستی داعش از تابستان گذشته بخش هایی از شمال عراق را به اشغال خود درآورده و تاکنون مرتکب جنایات زیادی در این مناطق شده است./ راشا تودی

نیروهای امنیتی عراق ظهر امروز در حین پاکسازی دیوان به اصطلاح امور شرعی گروه تروریستی تکفیری داعش در حی الاندلس فلوجه مجوز جهاد نکاح میان یک زن و چهار تروریست داعشی را کشف کرده اند.
کد خبر: ۲۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳ - 2016 June 28

به گزارش «اسپایکر  نیوز»، نیروهای امنیتی عراق ظهر امروز در حین پاکسازی دیوان به اصطلاح امور شرعی گروه تروریستی تکفیری داعش در حی الاندلس فلوجه مجوز جهاد نکاح میان یک زن و چهار تروریست داعشی را کشف کرده اند.

کشف مجوز جهاد نکاح از محکمه شرعی داعش

بنابر این گزارش، در این مجوز قاضی شرعی داعش بنام "بر اساس آموزه های فرقه وهابیت دستور ازدواج همزمان یک زن عراقی با 4 تن از تروریستهای این گروه را صادر کرده است. به گفته منابع نزدیک به ارتش عراق در جستجوی این مقر صدها مجوز مشابه دیگر نیز کشف و ضبط شده است. وی تاکید کرد تروریستهای داعش بحدی از سرعت عمل نیروهای عراقی در پاکسازی محله به محله فلوجه غافلگیر شده اند که کلیه اسناد مکاتبات داخلی و انبارهای مملو از سلاح و مواد منفجره خود را رها کرده و از سریق رود فرات به خارج از فلوجه گریخته اند.

 

جهاد الزنا,جهاد النکاح,سوریه,مفتی وهابی,فتوا,جنگ,خون,زن,مرد,نظامی,پیراهن,قرمز,تحریک,عرب  جهاد الزنا,جهاد النکاح,سوریه,دختر,کاریکاتور,طنز,سیاسی,سیاست,لباس زنانه,مفتی وهابی,فتوا,جنگ,خون,زن,مرد,نظامی,پیراهن,قرمز,تحریک,عرب

جهاد الزنا (جهاد نکاح)، روشی دیگر برای تحریک جنسی سلفیها

جهت جنگیدن بر علیه دولت بشار اسد و مردم سوریه می باشد.

جهاد نکاح" داعش در فلوجه...! + به همراه سند

یک زن عراقی که خود از داوطلبان جهاد نکاح بود و از بدو ورود داعش به شهر فلوجه خود را در اختیار عناصر این گروه تروریستی قرار می داد، از وضع فجیع این امر به دستگاه قضایی داعش شکایت کرد که اسناد آن اینک پس از آزادسازی آن شهر، برملا شده است.

 

به گزارش شهدای ایران، اکنون پس از گذشت چندین روز از آزادسازی کامل شهر "فلوجه" از دست تروریست های داعش، هر روز اسناد جدیدی از جنایات و فجایعی که این گروه تروریستی در این شهر به بار آورده است کشف و برملا می شود.

 

در سندی که اخیرا در این شهر کشف شده است، نامه یکی از زنان عراقی عضو "جهاد نکاح" به دستگاه قضایی داعش مشاهده می شود.

 

این زن عراقی که خود را «عایشه مفتن الجمیلی» معرفی می کند، خود را تابع محض دستورات دولت (به اصطلاح) اسلامی می داند و اعلام می دارد که از ابتدای ورود داعش به فلوجه، به صورت داوطلبانه به جهاد نکاح پیوسته است.

 

وی در ادامه از وضع بد این فاجعه اخلاقی به دستگاه قضایی داعش شکایت می کند و اعلام می دارد که مسئول این امر، علاوه بر اجبار او به نکاح با ۱۰ مَرد در روز، او را تهدید کرده که در صورت سرپیچی محکوم به مرگ خواهد شد.

 

در ادامه ترجمع کامل نامه به همراه نسخه اصلی نامه را مشاهده می نمایید:

 

ترجمه سند:

 

من خواهر عایشه مفتن الجمیلی در منطقه الجولان فلوجه از برادر ابو ایمن مسول منطقه نزد دولت اسلامی شکایت دارم.
او از من می خواهد روزانه با 10 نفر از مجاهدین نکاح کنم... مریض شده ام و تحمل این تعداد را ندارم و به پزشک زنان مراجعه می کنم ولی او مرا تهدید کرده اگر با آنها نکاح نداشته باشم مرا می کشد.
درخواست مساعدت و مرخصی از جهاد نکاح و منع ابو ایمن از تهدید به کشتنم را دارم.
لازم است به اطلاع برسانم من از روز اول فتح فلوجه با خلیفه بیعت کرده و خود داوطلب جهاد نکاح بودم و این کار را برای رضای خدا انجام میدادم ولی با وضع سلامتی من هم اکنون تحمل ندارم.
عایشه مفتن رسول
منطقه الجولان فلوجه
گردان ام المومنین عایشه

 

این نامه و برخی اعترافاتی که زنان عضو جهاد نکاح تاکنون عنوان کرده اند، خود گویای خوی ضد دینی و ضد اسلامی این گروه تروریستی است که احکام آن با هیچ یک از موازین شرعی و دینی سازگاری ندارد و به بدترین شکل از مردم شهرهای تحت اشغال خود، سوء استفاده می کنند.

 


موضوعات مرتبط: جهادنکاح ، جهادنکاح2 ، جهادنکاح3 ، جهادالنکاح ، جهادالنکاح فیلم ، جهادالنکاح عکس ، جهادالنکاح کاریکاتور ، افلام جهادالنکاح
تاریخ : شنبه نوزدهم تیر ۱۳۹۵ | 18:18 | نویسنده : | نظر بدهید

جهاد نکاح داعش و بازگشت دختران باردار به کشورشان+تصاویر

بازگشت زنانی که برای جهاد نکاح به سوریه و عراق رفته بودند؛ به بحرانی بزرگ برای جامعۀ اردن تبدیل شده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شام نیوز، بازگشت زنانی که برای جهاد نکاح به سوریه و عراق رفته بودند؛ به بحرانی بزرگ برای جامعۀ اردن تبدیل شده است.
بر این اساس، منابع امنیتی اردنی خبر دادند  تنها در سال 2015، بیش از 30 دختر از دانشجویان دانشگاه های اردن، در حالی که یا باردار بودند یا دچار بحران های حاد روانی، به این کشور بازگشتند.

جهاد
این منابع امنیتی گفتند: «چراغ خطر زمانی روشن شد که سه تن از زنان اردنی که برای جهاد به سوریه رفته بودند، در اواسط ماه آوریل 2015 (اواخر فروردین 1394) به اردن برگشتند. دولت اردن، به همین سبب، رسماً نظارت بر مساجد و فروشگاه های پوشاک زنانه را آغاز کرد، اما در همان حال، 28 دختر اردنی دیگر، به کشور برگشتند و اعتراف کردند که شمار دیگری از زنان اردنی همچنان در عرصۀ جنگ در سوریه حضور دارند و اکثر آن ها در شهر رقه به سر می برند.
جهاد
جهاد
جهاد
به گفتۀ این منابع گزارش هایی که توسط مجله ای انگلیسی که در سال 2014 منتشر شد، فاش کرد زنان اردنی، پس از تونسی ها، در رتبۀ دوم از زنانی هستند که برای جهاد نکاح به عراق و سوریه رفته اند، اما اردنی ها در آن زمان، به سبب کمبود اطلاعات این موضوع را انکار کردند.
این منبع افزود: اما اکنون ناچاریم این حقیقت را فاش کنیم، زیرا جامعۀ اردن باید ما را در عبور از این بحران یاری کنند. ما با تفکراتی تندرو و منحرف مواجهیم که شاید مردم مساجد با آن ها موافق نباشند، اما مطمئناً شیوخ مساجد آن ها را می پذیرند!
جهاد
جهاد
گفتنی است که روزنامۀ انگلیسی تلگراف، در اواخر سال 2014، با انتشار گزارشی فاش کرد اکثر زن هایی که به گروه تروریستی داعش پیوسته اند، اردنی هستند.
این روزنامه همچنین دربارۀ خطر این زن ها هنگام بازگشت به کشورشان هشدار داده بود.
برخی عناصر بازداشت شده داعش در لیبی، اعتراف کرده اند که داعش «جهاد نکاح مردان» را مباح می شمارد.
آفتاب‌‌نیوز :
تکفیری ها از هر حربه ای برای جذب نیرو استفاده می کنند. یکی از این حربه ها «جهاد نکاح» است. 
 
جهاد نکاح اصطلاحی است که حدودا از سال 2013 رایج شد. این اصطلاح اولین بار توسط یک مفتی وهابی از کشور تونس مورد استفاده قرار گرفت. بر اساس این فتوا، آن مفتی سلفی از دختران و زنان عرب برای تأمین نیازهای جنسی جنگجویان مسلح که علیه حکومت سوریه می جنگند،‌ به خاک سوریه بروند.
 
بسیاری از مفتی های وهابی دیگر کشورهای عربی به وی‍ژه عربستان سعودی نیز بعد از آن در اظهار نظرهای مختلفی از چنین فتوایی حمایت کرده و خواستار افزایش «جهاد نکاح» زنان شدند.
 
«محمد العریفی» از مفتی های سرشناس وهابیت عربستان نیز با صدور فتوایی، اعلام کرد که حتی زنان شوهردار هم می توانند تن به «جهاد نکاح» بدهند. 
 
چندی پیش نیز شیخ «ناصر العمر»‌ از شیوخ سلفی سعودی با صدور فتوایی جدید، «جهاد نکاح با محارم» را نیز حلال اعلام کرد. بر اساس فتوای او، اگر جنگجویان دختر یا زنی برای نزدیکی با وی پیدا نکردند،‌ می توانند با محارم خود این کار را انجام دهند.
 
 با ظهور تکفیری‌ها در سوریه و استفاده از حربه «جهاد نکاح» برای جذب نیرو، این بار اخباری از مجاز شمرده شدن عمل شنیع دیگری از تروریست‌های متحد با داعش در لیبی به نام «جهاد نکاح ذکور» به گوش می‌رسد.
 
روزنامه الجزائری «الشروق» در دو شماره دوشنبه (ص 1 و 17) و سه‌شنبه (ص 9)، روزهای 12 و 13 خرداد به این موضوع پرداخت و «ناهد زرواطی» خبرنگار آن گفت‌وگوهایی با برخی از اعضای «انصار الشریعه» که توسط نیروهای مبارزه با تروریسم لیبی بازداشت شده‌ و اکنون در زندان هستند، انجام داد.
 
داعش لیبی یا «انصار الشریعه» اگر چه شاید اختلافاتی با هم داشته باشند اما در چندماه اخیر هماهنگی محکمی با یکدیگر داشته‌اند. سرکردگان بازداشت شده هر دو گروهک ، بیعت خود را (با داعش) در منطقه «سرت» که زادگاه «معمر قذافی» دیکتاتور معدوم لیبی است، اعلام کرده‌اند؛ شهری که سنگر اصلی آنها به شمار می‌رود. داعش روز به روز در حال جذب نیروی بیشتری است و این افراد فقط تابعیت لیبیایی ندارند بلکه از تابعیت‌های الجزائری، تونسی، سوریه، مصری و سودانی نیز هستند.
 
بیشتر سرکردگان داعش در لیبی دارای تابعیت الجزائری هستند و این سرکردگان در سوریه و عراق آموزش دیده‌اند و روابط محکمی با شاخه داعش در عراق دارند.
 
اعترافات فرد اول
 
به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) - ابنا - الشروق نوشت: مسعود عبدالعظیم الشافعی جوانی 19 ساله است. اتهام او جعل گذرنامه و شرکت در 90 عملیات تروریستی است. الشروق به نقل از او نوشت که سران داعش نوجوانان را مجبور به انجام لواط و همجنسگرایی کرده‌اند.
 
این جوان در اظهارات خود ضمن شرح یک عملیات بمب‌گذاری در مسجد منطقه «السلام» برای کشتن شیخ سلفی «عبد السلام ضیف الله الحاسی» در خصوص طریقه جذب به گروهک انصار لیبی وابسته به داعش از امر عجیبی پرده برداشت.
 
مسعود عبدالعظیم گفت، به من و بسیاری از نوجوانان هم سن من گفته شد که برای خواندن قرآن به یکی از مساجد برویم اما هنگامی که داخل مسجد شدم دیدم که امام جماعت مسجد و تعداد زیادی دیگر سرکردگان داعش در یک خلوت اقدام به انجام عمل زشت جنسی یک نوجوان کم سن و سال می‌کنند.
 
مسعود گفت: «آنها به این کار عقیده دارند. این اقدام شنیع را با ما انجام می‌دهند و آن را مباح می‌دانند. در خصوص خودم، من یک روز عصر از طریق رفتن به یکی از مساجد "منطقه شرقیه" به این ورطه کشیده شدم. از من خواستند که به یک مسجد بروم. همراه من چند نفر از جوانان هم‌قطار خودم برای قرائت قرآن به مسجد رفتیم. غافلگیر شدیم وقتی وارد شدیم، دیدیم که امام جماعت خلوتی کرده و به همراه چند تن از "امیران" خودش با نوجوانی عمل خلاف عفت را می‌کنند. امام مسجد در همان جلسه به من تجاوز کرد و تنها من نبودم. برخی افراد نیز از ما تصویر می‌گرفتند و بعد از اتمام جلسه به ما گفتند که ما الان در جهاد نکاح تابع آنها شده‌ایم».
 
این جوان لیبیایی گفت: «به ما گفتند که هر چه دستور داده شد باید انجام دهیم و در غیر این صورت آنچه از ما ضبط کرده‌اند، در اینترنت منتشر می‌کنند. طبیعی بود که ما از ترس چنین چیزی با آنان ماندیم و من عملیات حذف فیزیکی را از طریق بمب‌های چسبنده یا تیراندازی و گلوله انجام می‌دادم تا اینکه بازداشت شدم».
 
اعترافات فرد دوم
 
الشروق نوشت: «عبدالرحمان عبدالجلیل الفرجانی، متولد سال 1997، 18 ساله، اتهامش 17 پرونده قتل است. عبدالرحمان به ما گفت که 17 نفر از جمله "عمر العریفی"، "علی الادریسی"، "ونیس البرعصی"، "وعبد السلام الکرامی"، "علی الزایدی" و "احمد المسماری" را کشته و چندین فقره انفجار انجام داده است».
 
«او از پیوستنش به داعش گفت و گفت که از طریق برادرش و همسایه‌اش به این راه آمده است که آن را «راه حق» برایش معرفی کرده‌اند و اینکه بقیه همه "طاغوت" هستند اما سرانجام برادرش از طریق شهر مصراته به ترکیه فرار کرده و احمد الخشمی همسایه‌شان هنوز در صفوف داعش در حال فعالیت است».
 
ناهد زرواطی خبرنگار الشروق نوشت: هنگام گفت‌وگو با عبدالرحمان احساس کردم شوکه شده اما آنگاه ندانستم که به دلیل عملیات قتل در آن سن و سال است یا از آنچه در مساجد دیده. او در ادامه روایتش از خودش گفت: والله اینها اتفاقاتی است که ترسناک است. امام جماعتی بود به نام "مروان البریکی" که طلبه‌های زیادی داشت. از جمله محمد ناصر المیوم و حسین و جبریل و عماد العوامی. اینها برادر بودند و کسانی دیگر که سازمان آنان را ابتدا برای حفظ قرآن جذب می‌کرد اما شوکه شدیم وقتی دیدیم جوانان را وارد خلوت‌هایشان می‌کنند و با آنان لواط می‌کنند اسمش را می‌گذارند "جهاد نکاح مردان"».
 
عبدالرحمان افزود: چند بار تلاش کردم فرار کنم زیرا تعجب می‌کردم که چه می‌گذرد در این مساجد و خلوت‌ها. همه کارها جلو چشم ما انجام می‌شد و ضبط می‌شد. کسی که مراقب من بود همسایه‌مان بود که باعث ورود من به این ورطه شد».
 
این لیبیایی افزود: مروان البریکی دستورآتش را از افراد دیگری می‌گرفت. اما گروه ما که هشت نفره بود دائم به ما گفته می‌شد که ما بر حق هستیم و تنها کسانی که کتاب خدا و شریعتش را روی زمین اجرا می‌کنیم و بقیه طاغوت هستند.
 
 مُهرهای ترکیه پای گذرنامه‌های داعشی‌ها
 
از سوی دیگر الشروق اعلام کرد ما غافلگیر شدیم زمانیکه از او سوال کردیم که چگونه از شما حمایت می‌شود. الشروق توضیح داد که اعضای وابسته به داعش که متهم به قتل و ذبح هستند از یک پوشش هوشمندانه برای دور شدن از اتهامات، بهره می‌برند و این پوشش آن است که بعد از هر عملیات، گذرنامه‌های خود را به داعش تحویل می‌دهند تا ممهور به مُهر خروج به سمت ترکیه شوند.
 
یکی از این اعضا گفت گذرنامه‌های ما را می‌گیرند و آن را مُهر می‌کنند و دوباره به ما برمی‌گردانند تا نترسیم. گذرنامه خودم شخصا بر اساس مهری که شده، 20 روز در ترکیه اقامت داشته‌ام اما در واقع در آن زمان در عملیات بوده‌ام.
 
الشروق گذرنامه این جوان را که ممهور به مُهر فرودگاه ترکیه بوده در زمانیکه خودش برای انجام عملیات در لیبی حضور داشته، به عنوان یک نمونه عینی ارائه داده است.
 


محاصره ۳۰۰ زن عربستانی جهاد نکاح داعش در فلوجه
 
دولت بهار: یک منبع اگاه در حشد الشعبی گفت: داعش و ۳۰۰ زن عربستانی که برای جهاد نکاح در فلوجه حضور یافته بودند، در محاصره اند.
  

یک منبع اگاه در حشد الشعبی در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین تحولات میدانی فلوجه عنوان داشت : 300  زن عربستانی که برای جهاد نکاح داعش در فلوجه شرکت کرده بودند، گیرافتاده اند و در محاصره هستند.

وی ادامه داد: داعش در محور صقلاویه شکست سختی خورده و به فلوجه فرار کرده است که به زودی در  این منطقه هم شکست می‌خورد.

این منبع اگاه در حشد الشعبی یادآور شد: پس از پاکسازی فلوجه، داعشی ها قطعا به شهر قایم در مرز سوریه و عراق فرار می کنند.

مدل جدید جهاد نکاح داعشی در قزاقستان رونمایی شد

خبرگزاری فارس: مدل جدید جهاد نکاح داعشی در قزاقستان رونمایی شد

به تازگی در قزاقستان پدیده‌ای شوم با نام «فحشای حلال» در حال شکل‌گیری است که در آن دختران جوان با نمایندگان فرقه‌های افراطی ازدواج و بعد از مدتی شوهران آنها با به کار بردن کلمه «طلاق»، همسران خود را به دوستان خویش تحویل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در بیشکک، بتازگی در قزاقستان پدیده‌ای شوم با نام «فحشای حلال» در حال شکل‌گیری است که در آن دختران جوان با نمایندگان فرقه‌های افراطی ازدواج می‌کنند و بعد از مدتی شوهران آنها با به کار بردن کلمه «طلاق»، همسران خود را به دوستان خویش تحویل می‌دهند.

در این رابطه زنان مطلقه باید با مرد دیگری ازدواج کنند و در صورت عدم پذیرش این امر از سوی آنان، گفته می‌شود که این زنان از قوانین شریعت پیروی نمی‌کنند و این داستان همینطور ادامه دارد.

سایت خبری-تحلیلی نور.ک.ز در این زمینه می‌نویسد: در نتیجه این اقدام، زن می‌تواند در طی یک سال با چند مرد ازدواج کند، بچه به دنیا بیاورد که البته نخواهد دانست این بچه مربوط به چه کسی بوده و با چه سرنوشتی روبرو است.

فحشای حلال با داشتن چنین خصوصیاتی فرد افراطی را مجاب می‌کند تا زنی که به عنوان همسر برگزیده است بعد از مدت نامشخصی طلاق داده و با سرنوشت نامعلومی در اختیار دیگران قرار بدهد.

در این خصوص یک شهروند 35 ساله قزاقستانی در شهر «آتیرائو» با تأکید بر این موضوع که اعضای گروه‌های افراطی به زن به عنوان وسیله نگاه می‌کنند، افزود: وی نیز قربانی چنین تبادلی قرار گرفته است و در مدت پنج سال 9 بار ازدواج کرده و 9 بار با گفتن کلمه «طلاق»، توسط همسرش طرد شده است.

به گفته‌ کارشناسان دینی قزاقستان، معمولاً نمایندگان فرقه‌های افراطی اسلامی از این فتواها صادر می‌کنند که در نتیجه آن، در کشور صدها بچه با سرنوشت نامعلوم اینچنینی متولد و بزرگ می‌شوند و زنان مظلوم به جرگه‌های شبه‌نظامیان سوریه می‌پیوندند.

در این رابطه «موحدالدین پاتی‌اف» یک دین‌شناس قزاق می‌گوید: با توجه به قوانین اسلام در خصوص طلاق، کسانی که امروزه این کلمه را به سادگی به زبان می‌آورند و باعث از بین رفتن خانواده می‌شوند، نمی‌توانند مسلمانان باشند بلکه نمایندگان فرقه‌های افراطی هستند که به خاطر همبستگی برادرانه‌ خود، می‌توانند زن خود را به دوستانشان بدهند.

موحدالدین پاتی‌اف اضافه می‌کند: تعداد چنین زنان مظلوم و بچه‌هایی که پدر ندارند، در مناطق غربی قزاقستان و «آلماتی» زیاد هستند که اکثر قربانیان اصلا با اسلام آشنایی نداشته و نمایندگان فرقه‌های افراطی از این واقعیت سوء‌استفاده می‌کنند که در نتیجه این اقدامات، بیشتر زنان به سوریه می‌روند و در آنجا به جهاد نکاح تن می‌دهند.

این کارشناس قزاق ضمن اشاره به ظلم به دین و آغاز فعالیت‌های اینچنینی از 10 سال قبل، اظهار می‌دارد: افراط‌گرایان با این اقدامات و با نام دین، زناکاری را توجیه می‌کنند و کسانی که با دین آشنایی ندارند از اسلام می‌ترسند، اما چاره چیست؟

وی در ادامه این سئولات را مطرح می‌سازد که ملی‌گرا‌ها، وطن‌پرستان و شبه‌نظامیان برای زنان قزاقستانی چه کار می‌کنند؟ مدافعان ناموس کجا هستند؟ چرا آنها از دختران خود دفاع نمی‌کنند؟

به گفته‌ پاتی‌اف، برای کسی که شناختی از اسلام و دین نداشته باشد تشخیص دادن اینکه چه کسی طبق قوانین اسلام زندگی می‌کند و چه کسی به فرقه‌های افراطی پایبندی دارد، سخت است چراکه تمام آنان نماز می‌خوانند، به مسجد می‌روند و مانند قبل شلوارک‌های کوتاه نپوشیده و می‌گویند که به اسلام سنتی پایبند هستند اما در حقیقت از اسلام حقیقی فاصله زیادی دارند.

به عقیده وی، اداره روحانیت مسلمانان قزاقستان به خوبی می‌داند که نمایندگان فرقه‌های افراطی اسلامی چطور عمل می‌کنند اما نمی‌داند چگونه باید با آنها مبارزه کرد.

در این رابطه «انگار حاجی امیربیک» یکی از کارکنان اداره امور دینی قزاقستان نیز معتقد است که امامان جماعت مسئول برگزاری مراسم ازدواج و قرائت خطبه عقد، ازدواج این افراد را در مساجد ثبت‌ نمی‌کنند و به همین سبب سلفی‌ها مراسم نکاح را در بین خودشان انجام می‌دهند.

وی میگوید: امامان جماعت و ملاهای قزاقستان در مساجد خطبه می‌خوانند اما آنها (سلفی‌ها و دیگر نمایندگان فرقه‌های افراطی) گوش نمی‌دهند و در زمان خطبه با موبایل بازی کرده و یا موسیقی گوش می‌دهند و به دلیل آنکه نهاد جزایی خاصی در این خصوص شکل نگرفته است، نمی‌توان کسی را مجبور ساخت تا به گفته‌های امامان جماعت گوش بدهد.

انگار حاجی امیربیک در پایان می‌افزاید: طبق اطلاعات رسمی که توسط «نورلان ارمک‌بایف» دبیر شورای امنیت ملی قزاقستان اعلام شد، در مناطق تحت کنترل گروه تروریستی داعش تقریبا 400 قزاقستانی حضور دارند و از میان قزاق‌هایی که راهی سوریه شده‌اند، تقریبا نیمی از آنها زنان هستند.

 

 

 

 

موضوعات مرتبط: جهادنکاح ، جهادنکاح2 ، جهادنکاح3 ، جهادالنکاح ، جهادالنکاح فیلم ، جهادالنکاح عکس ، جهادالنکاح کاریکاتور ، صور جهادالنکاح ، افلام جهادالنکاح
تاریخ : شنبه نوزدهم تیر ۱۳۹۵ | 18:15 | نویسنده : | نظر بدهید

جهاد نکاح "پنج ستاره" زنان خون‌آشام داعش +تصاویر

زنان خون آشام داعش در کنار خودروی بی.ام.و
یکی از بیوه‌زنان تندروی استرالیایی، تصاویری تبلیغاتی از گروه تروریستی داعش را منتشر کرد که زندگی مرفه و به تعبیر او "جهاد پنج ستاره" زنان ِ "تشنۀ خون" در سوریه را نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم  این بیوه زن تندروی استرالیایی با منتشر کردن این تصاویر گفت که وی و زنان داعش "تشنه نوشیدن خون" هستند.

این تصاویر در صفحه زنی که گمان می رود زهره دومان از اهالی ملبورن استرالیا باشد، در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شد و نشان می دهد که چند زن پرچم گروه داعش را بر روی یک بی.ام.و سفید رنگ آخرین مدل در دست دارند و سلاح های خود را بالا گرفته اند و از سر تا پا سیاه پوش هستند.

دومان در صفحه خود نوشت: ای آمریکا و استرالیا، ما پنج زنی هستیم که در سرزمین شما به دنیا آمدیم و اکنون تشنه نوشیدن خون شما هستیم.

به نوشته سایت الحدث نیوز، دومان همچنین تصویر دیگری از پنج زن را منتشر کرد که زیر پرچم داعش هستند و زیر این تصویر به تجمید از گروه داعش و ناتوانی دیگران از ضربه زدن به این گروه پرداخت و نوشت: این روحیه استرالیایی است.

تصاویر دیگر نیز محمود عبداللطیف ملقب به "پِلی بوی تندرو" همسر داعشی دومان را نشان می دهد.

روزنامه دیلی میل استرالیا ماه ژانویه نوشت: دومان در صحفه خود در توییتر بعد از کشته شدن همسرش به خودش تبریک گفت و افزود "تو برنده مسابقه هستی. تو پرنده سبز هستی".

این تصاویر سرگرمی های واقعی زنان به اصلاح جهادی را نشان نداده است اما خودرویی که در تصویر مشاهد می شود با خودروی محمد الومار از اتباع استرالیایی به اصطلاح جهادی مشابه است. الومار در ماه
سپتامبر تصاویر این خودرو را منتشر کرد و سلاح و زندگی مرفه خود را به رخ کشید.

دومان اما مدتی بعد از فخر فروشی به خاطر خودروی گرانقیمت، از اقدام خود در نشان دادن این جنبه تجملاتی در سایه جنگ در سوریه دفاع کرد و نوشت: در سرزمین شام کسی تلاش نمی کند که مرفه باشد، تصاویر خودرو را برای فروش منتشر کردیم، ما را محاکمه نکنید!

دومان اواخر سال گذشته از استرالیا فرار کرد و خانواده بهت زده خود را تنها گذاشت. روزنامه "هرالد سان" استرالیا به نقل از پدر او نوشت: زهره شستشوی مغزی شده است. سه چهار ماه پیش چنین تفکرات افراطی نداشت.

گروه داعش به انتشار تصاویر زندگی مرفه جنگجویان خود پرداخته است تا از این طریق بتواند عناصر تروریستی بیشتری را برای خود جذب کند؛ این درحالی است که اهالی سوریه و عراق از مصیبت ها و پیامدهای جنگ از جمله فقر و گرسنگی و مرگ رنج می برند.

زهره دومان، بیوه استرالیایی "خون‌آشام" داعش

"پلی بوی" تندرو داعش

تکفیری‌های داعش 17 زن را در موصل به دلیل امتناع از پذیرش آنچه که «جهاد نکاح» خوانده می‌شود، سنگسار کردند.
به گزارش نامه نیوز، تکفیری‌های داعش، امروز (یکشنبه)، 17 زن را در شهر موصل، به دلیل عدم پذیرش آنچه که آن را «جهاد نکاح» می‌خوانند، سنگسار و به قتل رساندند.
 
«سعید مموزینی» مسئول اطلاع‌رسانی شعبه 14 حزب دموکراتیک کردستان در گفت‌وگو با پایگاه خبری «خندان» نوشت: تروریست‌های داعش، امروز 17 زن را در شرق موصل سنگسار کردند زیرا این زنان حاضر نشدند با عناصر این گروه تروریستی ازدواج کنند.
 
این نخستین بار نیست که داعش، زنان را به دلیل مخالفت با آنچه که جهاد نکاح می‌نامند، قتل عام می‌کند. 26 آذر گذشته وزارت حقوق بشرعراق در بیانیه ای اعلام کرد: «ابوانس اللیبی» از تروریستهای داعش، 150 دختر و زن عراقی را که برخی از آنها باردار بودند در فلوجه به علت اینکه حاضر نشدند درجهاد نکاح شرکت کنند به قتل رسانده است .
 
در بیانیه وزارت حقوق بشرعراق آمده است گروه‌های وابسته به داعش قتل عام گسترده‌ای را در فلوجه به راه انداخته و قربانیان را در 2 قبرستان در محله جولان در منطقه الزغارید دفن کردند.
منبع: فارس

جهاد نکاح ، افسانه یا واقعیت؟+سند

در روزهای اخیر با اوج گرفتن پیروزی‌های دولت‌سوریه و جناح مقاومت بر ضد وهابیون و هم‌پیمانان اسرائیل در سوریه ، و پخش شدن خبر‌هایی در شبکه رسمی سوریه مبنی بر جهاد نکاح ، وهابیون ایرانی و فارسی زبان که از این قضیه در سردرگمی فرو رفته‌اند ، برای فرا فکنی و منحرف کردن بحث ، ادعا کردند که در یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای شیعیان وابسته به مرجعیت ، به زنان بلوچ اهانت شده است ، و این مطلب را به صورت گسترده در شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های خبری خود پخش کردند ؛ تا شاید کمی از قبح اخبار منتشر شده در مورد جهاد نکاح کم شود !

 



حتی کارشناس یکی از شبکه‌های وهابیت ، با بی‌شرمی دختران ایرانی را متهم کرد که برای تقویت روحی نیروهای حزب الله لبنان و نیروهای فلسطینی با آنها هم‌‌خوابه شده‌اند ! و در این شبکه‌ها ادعا شد چیزی به نام جهاد نکاح وجود ندارد !

این امر موجب شد گروهی از اهل سنت نیز از این قضیه تحت تاثیر قرار گرفته و به سخنرانی در این زمینه بپردازند ؛ ولی وقتی واقعیت امر بر آنان روشن شد ، از مواضع خود بازگشته و به حقیقت اعتراف کردند ، حقیقتی تلخ به نام جهاد نکاح!!!

برای روشن‌تر شدن مطلب به مدارکی غیر قابل خدشه ، از اعترافات علمای اهل سنت و روزنامه‌های معتبر ، اشاره می‌کنیم :

برای مشاهده لینک اصلی خبر بروی تصاویر کلیک کنید

1. اعتراف شیخ عثمان بطیخ مفتی اعظم تونس:

اعتراف وی  به جهاد نکاح 16 دختر تونسی در سوریه
در سخنان وی که در 19 آوریل سال گذشته در تلوزیون رسمی تونس مطرح شد گفت : «16 دختر بچه را برده‌اند برای جهاد نکاح ؛ این چیست ؟!این زنا است ؛ این فساد اخلاقی است»

2. شبکه العربیه و نقل خبر جهاد نکاح دختران تونس در سوریه به نقل از الوطن

شبکه وهابی العربیة به نقل از روزنامه با نقل خبر از روزنامه الوطن کویتی ، در مورد سفر دختران نوجوان تونسی برای جهاد نکاح در سوریه این مطلب را تایید می‌کند .
لینک فیلم مربوط به اعترافات مفتی اعظم تونس و شبکه العربیة عربستان: http://www.aparat.com/v/RKdUC

3. خبر دستگیری گروه جهاد نکاح در تونس

خبر مرتبط به دست‌گیری یک گروهک که وظیفه انتقال دختران برای جهاد نکاح در سوریه داشت ، توسط مسئولین رسمی تونس اعلام شد  .

لینک خبر در خبرگزاری فرانس 24:

 

4.. روزنامه الدستور و اعتراف به حصول جهاد نکاح در مصر

روزنامه الدستور مصری و تاکید حصول جهاد نکاح در میدان الرابعة العدویة مصر توسط جنبش اخوان المسلمین و وهابیون مصر :

لینک خبر در خبرگزاری الدستور مصر :

 

5.. القدس العربی : برادر تونسی خواهر خود را به جهاد نکاح برد

روزنامه مشهور القدس العربی ، خبری را در خبرگزاری خود گذاشت که موجب بهت و حیرت همگان شد :

برادر تونسی خواهر خود را برای جهاد نکاح به تونس برد !

شوهری زن خود را برای فراهم شدن مقدمات جهاد نکاح طلاق داد !

لینک خبر در روزنامه القدس العربی :

 

همچنین اخبار دیگری نیز در شبکه‌های رسمی کشورهای مختلف پخش شد که تاکید بر حصول جهاد نکاح داشت ، از جمله :

مصاحبه شبکه رسمی تونس با یکی از دختران جهاد نکاحی

شبکه تونس ، با یکی از دخترانی که در دام جهاد نکاح افتاده بود ، مصاحبه‌ای رسمی کرده و اعتراف به گمراه شدن زنان تونسی توسط وهابیون می‌کند

لینک مصاحبه :http://www.aparat.com/v/FsxGy

مصاحبه با خبرنگار مصری که به زور به جهاد نکاح برده شد

آیة حسن شعبان خبرنگار مصری نیز بعد از آزاد شدن از دست نیروهای اخوان در میدان الرابعة العدویة اعتراف کرد که از او درخواست جهاد نکاح کرده بودند

مبنای فقهی جهاد النکاح وهابیون : روایاتی در کتب اهل سنت

متاسفانه وهابیون برای استدلال خویش در باب جهاد نکاح به روایاتی در معتبر‌ترین کتب اهل سنت استدلال می‌کنند ؛ از جمله روایتی که در چند جای صحیح بخاری آمده است که :

حدثنا عَمْرُو بن عَوْنٍ حدثنا خَالِدٌ عن إِسْمَاعِیلَ عن قَیْسٍ عن عبد اللَّهِ رضی الله عنه قال کنا نَغْزُو مع النبی صلى الله علیه وسلم وَلَیْسَ مَعَنَا نِسَاءٌ فَقُلْنَا ألا نَخْتَصِی فَنَهَانَا عن ذلک فَرَخَّصَ لنا بَعْدَ ذلک أَنْ نَتَزَوَّجَ الْمَرْأَةَ بِالثَّوْبِ(صحیح البخاری  ج 4   ص 1687 ش 4339 باب قَوْلِهِ «یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تُحَرِّمُوا طَیِّبَاتِ ما أَحَلَّ الله لَکُمْ» اسم المؤلف:  محمد بن إسماعیل أبو عبدالله البخاری الجعفی الوفاة: 256 ، دار النشر : دار ابن کثیر , الیمامة - بیروت - 1407 - 1987 ، الطبعة : الثالثة ، تحقیق : د. مصطفى دیب البغا)
از عبد الله بن مسعود روایت شده است که گفت : با پیامبر (ص) به جهاد رفته بودیم و زنان همراه ما نبودند ؛ از حضرت اجازه خواستیم که خود را اخته کنیم ؛‌ ولی پیامبر (ص) ما را از این‌ کار نهی فرمودند ؛ سپس اجازه‌ دادند که ما مردان ازدواج کنیم (نتزوج) با یک زن (المرأة) و مهریه یک پارچه بدهیم !

 

توضیح روایت طبق مبانی وهابیت :

1. روایت مربوط به جهاد است .

2. در روایت آمده است ولیس معنا نساء (که به صورت جمع آمده است، یعنی بیش از 2 زن همراه ما نبود )

3. «ثم رخص لنا» یعنی بعد از این درخواست مجوز صادر شد ؛ و قبل از آن چنین مجوزی نبود ؛ اما ازدواج دایم مجوز همیشگی در اسلام داشت .

4. «ننکح المراة» مراة مفرد است ؛ و در مقابل نساء معنی چنین می‌شود ؛ همراه ما چند زن نبود ، تنها یک زن بود و پیامبر به ما اجازه داد که همه با این یک زن نکاح کنیم !

آیا قبلا نیز چیزی به نام جهاد نکاح بوده است ؟

جبرتی تاریخ‌نویس مشهور مصری در کتاب عجائب الآثار می‌نویسد :

وفیه سافر أیضا حسن باشا طاهر وفیه نزل الدالاتیة إلى بولاق وکذلک الکثیر من العسکر وحصل منهم الازعاج فی اخذ الحمیر والجمال قهرا من أصحابها ... ثم انتقلوا إلى ناحیة منیة السیرج وشبرا والزاویة الحمراء والمطریة والأمیریة فأکلوا زروعات الجمیع وخطفوا مواشیهم وفجروا بالنساء وافتضوا الأبکار ولاطوا بالغلمان واخذوهم وباعوهم فیما بینهم حتى باعوا البعض بسوق مسکة وغیره وهکذا تفعل المجاهدون (الکتاب: تاریخ عجائب الآثار فی التراجم والأخبار ،ج 3 ص 190المؤلف: عبد الرحمن بن حسن الجبرتی المؤرخ (المتوفى: 1237هـ)،الناشر: دار الجیل بیروت،عدد الأجزاء: 3 )

در این سال ، حسن باشا طاهر به مسافرت رفت و به نزدیکی دالاتیه بولاق رفت و همچنین گروه زیادی از لشکر با او همراه شدند و مشکلات زیادی را در گرفتن الاغ و شتر به زور از مردم ایجاد کردند ... سپس به منطقه منیة سیرج و شبرا و زاویه حمرا و مطریه و امیریه رفتند و محصولات همه را خوردند و چهارپایان آنها را دزدیدند و با زنان زنا کردند و دختران باکره را بی آبرو ساختند و با پسران لواط کردند و آنها را گرفته و در بین خود فروختند ؛ و حتی بعضی از آنان را در بازار مسکه فروختند ! و مجاهدین این‌چنین می‌کنند !

 

جالب است که نگارنده این کتاب تاریخی انجام دهنده این جنایات را «مجاهد» معرفی کرده و این عمل را سیره همیشگی آنان می‌داند و می‌گوید «و مجاهدین این‌چنین می کنند»!

چه کسانی فتوا به جهاد نکاح داده‌اند ؟

از قرائن و شواهد چنین به‌دست می‌آید که :

1. این شخص شخص معتمد در نزد شورشیان سوریه است ؛ زیرا دختران تونسی که برای جهاد نکاح به سوریه رفتند ، مرتکب این عمل شدند ؛ یعنی شورشیان سوریه این کار را جایز می‌دانستند ! و این شخص هر که هست از مفتیان نزد شورشیان سوریه است .

2. این شخص ارتباطات بین المللی دارد ؛‌زیرا توانسته در کشورهای مختلف گروهک‌هایی برای جذب و تبلیغ دختران تهیه کند و از کشورهای مختلف آنها را به سوریه ببرد که لازمه این مطلب ، داشتن پول و ارتباطات و نفوذ بسیار است و از کسی جز علمای سرشناس وهابی بر نمی‌آید. و بی‌جهت نیست که نام افرادی مانند عریفی و یا عرعور و دمشقیه و عثمان الخمیس ، از مبلغین سرشناس وهابی در سایت‌های مختلف به عنوان مرجع اصلی این فتوا مشخص شده است ؛ زیرا این افراد تا کنون فتاوای خلاف شرع و عقل زیادی صادر کرده‌اند !

اعترافات وحشتناک زنان و مردانی که به جهاد نکاح تن داده اند18+ را اینجا تماشا کنید

حال شما قضاوت کنید

آیا نگرانی مراجع و علمای شیعه از جمله آیت الله قزوینی در خصوص خطر جهاد نکاح برای دختران اهل سنت ایرانی بجا نیست؟آیا وهابیت با اینگونه اعمال به دنبال تخریب چهره ی اسلام و مسلمانان نیست؟آیا هیاهوی رسانه ای وهابیت در روزهای اخیر با ادعای توهین به زنان و دختران بلوچ برای پنهان کردن این حقیقت درد آور نیست؟

 

گزینه های مرتبط (بر اساس برچسب)

مصاحبه با یکی از فریب خوردگان جهاد نکاح + فیلم و عکس
 

 

"محمد العریفی" یکی از مدافعان سرسخت "فتوای جهاد نکاح" بود و همچنین با صدور فتوایی از زنان عراقی خواست تا برای "جهاد نکاح" از عراق به سوریه سفر کنند.
به گزارش نکته نیوز، "محمد العریفی" چهره سرشناس وهابیت در عربستان سعودی است.

 

1gfy6g21ymiyyzs63wf جهاد نکاه برای زنان چیست ؟ / مصاحبه با یکی از فریب خوردگان جهاد نکاح + فیلم و عکس

4e2aognz8oosik21g جهاد نکاه برای زنان چیست ؟ / مصاحبه با یکی از فریب خوردگان جهاد نکاح + فیلم و عکس

 

 


او طی چند ماه اخیر با فتواهای متعدد خود درباره "جهاد" در سوریه، علاوه بر جنجال آفرینی، موجب مورد تمسخر قرار گرفتن خود شده است.وی در حالی فتواهای "جهاد" در سوریه را صادر می کند که خودش برای گذراندن تعطیلات تابستانی به لندن سفر کرده است."ضاحی خلفان" فرمانده پلیس دبی که میانه خوبی با اسلامگرایان و به ویژه اخوان المسلمین ندارد، با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در سایت تویتر نوشت: بنده حاضرم یک هواپیمای اختصاصی برای شیخ "محمد العریفی" به لندن ارسال کنم تا او را برای "جهاد" در سوریه، به این کشور منتقل کند.

954535 704 جهاد نکاه برای زنان چیست ؟ / مصاحبه با یکی از فریب خوردگان جهاد نکاح + فیلم و عکس


314722 جهاد نکاه برای زنان چیست ؟ / مصاحبه با یکی از فریب خوردگان جهاد نکاح + فیلم و عکس

 

گفتنی است، "محمد العریفی" یکی از مدافعان سرسخت "فتوای جهاد نکاح" بود و همچنین با صدور فتوایی از زنان عراقی خواست تا برای "جهاد نکاح" از عراق به سوریه سفر کنند.

در واکنش به این فتوای وی، کاربران عرب زبان به ویژه عراقی با انتشار مطالبی در سایت های اجتماعی، از "العریفی" خواستند تا اگر راست می گوید، "فتوای جهاد نکاح" برای زنان عربستانی را صادر کند.

50302 937 جهاد نکاه برای زنان چیست ؟ / مصاحبه با یکی از فریب خوردگان جهاد نکاح + فیلم و عکس


 

 

جهاد نکاه در واقع برای ارضای غرایز جنسی تروریستها ایجاد شده است و از زنان مسلمان اهل سنت خواسته شده است تا خود را برای لذت های جنسی در اختیار تروریستها و نیروهای نظامی مخالف دولت بشار اسد قرار دهند

بدون شک در پی شکست های فراوان مخالفین دولت سوریه و با آگاهی از خوی شهوتران این اعراب مخالف این فتوای مضحک و شرم آور صادر شده است

 

 

13920325160829765 PhotoL جهاد نکاه برای زنان چیست ؟ / مصاحبه با یکی از فریب خوردگان جهاد نکاح + فیلم و عکس 92572661517673694342 جهاد نکاه برای زنان چیست ؟ / مصاحبه با یکی از فریب خوردگان جهاد نکاح + فیلم و عکس

 

 

گفتنی است «ناوی پیلای» هماهنگ کننده کمیساریای عالی حقوق بشر در سازمان ملل متحد با اشاره به اجبار دختران سوری در مناطق تحت اشغال عناصر مسلح به ازدواج با این عناصر و تحمیل آن در قالب سلفیت وهابی با عنوان "جهاد نکاح" نسبت به شیوع این پدیده هشدار داد.


این مقام رسمی سازمان ملل، نخستین بار بار با اعتراف به استفاده جنسی و تجاوز و خشونت علیه دختران سوری از سوی عناصر مسلح نسبت به شیوع این پدیده خطرناک و وحشتناک هشدار داد.


 


islam1551 جهاد نکاه برای زنان چیست ؟ / مصاحبه با یکی از فریب خوردگان جهاد نکاح + فیلم و عکس.


 


اظهارات پیلای نخستین اذعان رسمی سازمان ملل متحد نسبت به بروز این پدیده کثیف در میان عناصر مسلح ضد سوری است و نشان می دهد این افراد در عناوین مختلف با گرفتن فتوا از شیوخ سلفی و وهابی خود اقدام به تجاوز به عنف به دختران سوری کرده و آبروی آنها را می ریزند.


 


مصاحبه با یکی از فریب خوردگان جهاد نکاح + فیلم


به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، این دختر 20 ساله تونسی با معرفی خود با نام "عایشه" در مصاحبه ای تلویزیونی گفت: زنی 38 ساله با گشت زنی در دانشگاه های تونس، دانشجویان دختر را برای اعزام به سوریه ترغیب می کرد.

 

وی افزود: این زن موفق شد چند دختر را فریب دهد که یکی از آنها تقریبا 10 سال داشت.

عایشه خاطرنشان کرد که طی دوره آموزش اجازه نداشت هیچ مطلبی را غیر از آنچه که به او می دادند بخواند.

وی تأکید کرد: آن زن تلاش می کرد دانشجویان را قانع کند که تحصیل را کنار بگذارند و "برای برافراشتن پرچم اسلام در سوریه شهید شوند" چرا که این امر بهتر از زندگی فعلی است.

 

 

alalam 635053778831952736 25f 4x3 جهاد نکاه برای زنان چیست ؟ / مصاحبه با یکی از فریب خوردگان جهاد نکاح + فیلم و عکس

 

 

عایشه اظهار داشت که اطلاع دارد حداقل دو دختر برای پیوستن به گروه های مسلح به سوریه اعزام شده اند.

وی افزود، آن زن یکی از دختران را مأمور کرده بود تا او را برای "ازدواج" با یکی از عناصر مسلح در سوریه قانع کند.

 

عایشه خاطرنشان کرد، پوشیدن نقاب و جمع کردن وسایل سفر موجب شد که پدرش از نیت او برای سفر آگاه شود؛ پس از آن مادرش با جمع کردن افراد فامیل همه تلاش خود را به کار برد تا به او بفهماند که اسلام دین بخشش و محبت است.

 

عایشه گفت که در ابتدا خیال می کرد او و دخترانی که تعدادشان به 13 تن رسیده بود به بهشت خواهند رفت؛ ولی بعدا با کمک خانواده اش متوجه شد که فریب خورده است.

 

روزنامه "الحیات" چاپ لندن در مارس گذشته در گزارشی تأکید کرد که صدور فتوایی تحت عنوان "جهاد نکاح" در تونس، جنجالی را در این کشور به راه انداخته است.
 
 
Get the Flash Player to see this player.
 
 

کلیپی زیبا در مورد ظهور و تحولات یمن

کلیپی زیبا در مورد ظهور و تحولات یمن