دین و زندگی تایباد

اللهم صل علی محمدوآل محمد

دین و زندگی تایباد

اللهم صل علی محمدوآل محمد

آشنایی با سلفی گری (پاورپوینت)


پاورپوینت سخنان مقام معظم رهبری درباره دشمن شناسی



منبع : کتابخانه الکترونیکی شهید غلامرضا زهره منش


برای دریافت این فایل لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمائید . . .




دانلود ضمیمه


( بهای دریافت فایل سه صلوات برای سلامتی امام زمان (عج) و اهداء یک فاتحه به روح شهید غلامرضا زهره منش می بـاشـد . )



کالاهای صهیونیستی را بهتر بشناسیم
آب در آسیاب دشمن نریزیم قریب به 60 سال از تأسیس رژیم غاصب صهیونیستی می‌گذرد. دهها و صدها کنفرانس و اجلاس و نشست و همایش در جهان اسلام! برگزار شده و هزاران قطعنامه و اعلامیه و بیانیه و طومار صادر گشته و خدا می‌داند چند بار رژیم اسرائیل محکوم شده است؛ اما....... اما هنوز نام این رژیم بر نقشه‌ها خودنمایی می‌کند و بر سر زبانها می‌چرخد.در کشورهای دنیا سفارتخانه و در سازمانهای جهانی حق رأی دارد و دائماً در سازمان ملل قطعنامه صادر می‌کند و علیه این کشور و آن کشور موضع می‌گیرد و... و هر روز حلقه محاصره را بر ملت مظلوم فلسطین تنگتر و روز به روز نسل‌کشی مردمان ستمدیده این سرزمین را بیشتر و خانه‌هایشان را خراب و فرزندانشان را آواره می‌کند و...
می‌دانید چرا؟! فکر می‌کنید چرا اسرائیل بعد از گذشت نیم قرن هنوز به حیات نامبارک خویش ادامه می‌دهد؟ آیا به خاطر داشتن یکی از بزرگترین ارتشهای منظم دنیاست؟ یا به خاطر داشتن صدها کلاهک هسته‌ای؟...

برای پی‌بردن به جواب این سوال کمی به دور و بر خود نگاه کنید و سر و وضع خویش را نظاره‌گر باشید.
گوشی‌های «نوکیا» Nokia و «موتورولا» Motorola جیبهای ما را اشغال کرده است. موسیقی از ام‌پی‌تری پلیرهای «آی پود» IPod به گوش ما می‌رسد. سی‌پی‌یوهای «اینتل» Intel تجارت و اقتصاد و فرهنگ و سیاست ما را می‌گرداند و اطلاعات آنها را پردازش می‌کند و پرینترهای «اچ‌ پی» HP مطالب ما را به چاپ‌ می‌رساند .
تهاجم فرهنگی تهاجم فرهنگی تهاجم فرهنگی تهاجم فرهنگی
اوقات سرگرمی‌مان با فیلمهای هیجانی «هالیوود» Hollywood که در کمپانی بزرگ «فاکس قرن بیستم» Fox 20 Century تولید شده، پر می‌شود و برای کودکانمان کارتون‌های معروف «والت دیزنی» Disney را با تلویزیونهای «پایونیر» Pioneer نمایش می‌دهیم.
تهاجم فرهنگی تهاجم فرهنگی تهاجم فرهنگی
در هنگام سفر این دوربین‌های «کوداک» Kodak هستند که لحظات زیبای ما را ماندگار می‌کنند. این مجریان اخبار شبکه «سی‌ان‌ان» CNN و خبرنگاران مجله هفتگی «تایم» TIME هستند که اخبار دنیا را به گوش ما می‌رسانند.
تهاجم فرهنگی تهاجم فرهنگی تهاجم فرهنگی
بچه‌هایمان با شیرخشک‌های خوشمزه‌ی «سرلاک» Cerelac بزرگ می‌شوند و شکلات‌های «مگی» Maggi و «کیت‌کت» KitKat و «اسمارتیز» Smarties می‌خورند. بعد از وعده‌های غذایی‌مان هیچ‌چیز به اندازه نوشابه‌های «کوکاکولا» Coca Cola و «پپسی» PEPSI و «فانتا» Fanta و «میریندا» Mirinda نمی‌چسبد و آنچه که خستگی را بعد از یکروز کاری از تن آدم به‌در می‌کند یک «نسکافه»ی Nescafe مخلوط با «کافی‌میت» Coffee.Mate است.
تهاجم فرهنگی تهاجم فرهنگی تهاجم فرهنگی تهاجم فرهنگی
تهاجم فرهنگی تهاجم فرهنگی تهاجم فرهنگی تهاجم فرهنگی
تهاجم فرهنگی تهاجم فرهنگی تهاجم فرهنگی
البته ناگفته نمی‌ماند که صورتهایمان را با «ژیلت» Gillette اصلاح می‌کنیم و مسواک‌هایمان «اورال بی» Oral-B است. سیگار «مارلبرو» Marlboro بر گوشه لبمان نشسته و خودکار «بیک» BIC و روان‌نویس «پارکر» Parker در جیبمان یافت می‌شود.
تهاجم فرهنگیتهاجم فرهنگی تهاجم فرهنگیتهاجم فرهنگیتهاجم فرهنگی
بگذریم از تیشرت‌های رنگ و وارنگ «باس» BOSS که گاهگاهی به تن می‌کنیم و بارانی‌های خوش‌دوخت «نایک» Nike که بدن ما را از برف و باران حفظ می‌‌کند و کفشهای خوش‌پای «تیمبرلند» Timberland که در گرما و سرما همراه ماست و لباسهای ورزشی «چامپیون» Champion که ما را در افتخارات ملی و محلی همراهی می‌کند و...
تهاجم فرهنگی تهاجم فرهنگیتهاجم فرهنگی
تهاجم فرهنگی
دیگر نگوییم چرا شعار مرگ بر اسرائیل اثر ندارد! دیگر نگوییم چرا این همه اعلامیه و قطعنامه و تظاهرات به ثمر نمی‌نشیند. تا وقتی که مسئولین ما قراردادهای نفتی را با شرکت چند ملیتی «شل» Shell امضا می‌کنند و فروشگاه‌های زنجیره‌ای پوشاک «بنتون» Benton مد را به ما عرضه می‌دارند و محصولات غذایی «نستله» Nestle در یخچال‌های ما جاخوش کرده‌اند .
تهاجم فرهنگی تهاجم فرهنگی تهاجم فرهنگی
و اما نوشابه « پپسی » ، می دانید PEPSI مخفف چیست؟ مخفف جمله :
تهاجم فرهنگی

Pay Each Penny Save Israel
یعنی: هر پنی[کوچکترین واحد پول در آمریکا و انگلیس] را بپردازید برای حفظ اسرائیل !!!.
بله هر ریال از پول من و شما برای اسرائیل ذخیره می شود. و اما نوشابه محبوب « کوکاکولا » Coca Cola و توهین های مکرر کوکاکولا . ما مشتریان ثابت کوکا کولا هستیم و جمله لامحمد لا مکه ، بر در فروشگاههای مواد غذایی ما ( اگر آرم کوکا کولا را بر عکس کنید جمله لا محمد لا مکه را میتوانید ببینید ) نقش بسته است .
تهاجم فرهنگی

چندی پیش نیز واحد تبلیغات کوکا کولا نمازگزاران یک مسجد را به صورت بطری های این نوشابه ترسیم کرده بود .
تهاجم فرهنگی
نکته جالب توجه این که پس از پیروزی انقلاب ، این نوشابه به همراه نوشابه پپسی که از دیگر حامیان رسمی رژیم صهیونیستی محسوب می شوند، در ایران تولید و وارد نمی شد اما طی چند سال گذشته این دو محصول وارد بازار کشورمان شد و طی قراردادی که با دو شرکت منعقد گردید تولید نوشابه، تحت لیسانس کوکا و پپسی آغاز شد و از همه جالبتر اینکه شرکت تولیدکننده نوشابه کوکاکولا در ایران به واسطه یک شرکت ایرلندی سالانه مبالغ هنگفتی به حساب کوکاکولا در آمریکا واریز می‌کند در حالی که شرکت کوکاکولای آمریکا یکی از بزرگترین حامیان صهیونیسم و اسرائیل است.
واینان پا را از این هم فرا تر گذاشته اند . حالا کار به جایی رسیده است که انواع و اقسام کالاهایی که در تولید آنها آشکارا به مقدسات ما توهین شده است روانه بازار های جهانی و حتی بازار ایران ( چشممان روشن ) میشود .
تهاجم فرهنگی
شلوار های جین با عبارت مقدس بسم الله الرحمن الرحیم با تکرار کلمه جلاله الله در قسمت نشیمنگاه آن که در بازار ایران هم به راحتی یافت میشود ( چشممان روشن )
تهاجم فرهنگی
عبارت مقدس لااله الاالله محمد رسول الله بر روی کفش ورزشی تولید شده توسط شرکت آمریکایی کدز
تهاجم فرهنگی
کلمه جلاله الله در پشت کفش ورزشی تولید شده توسط شرکت بزرگ آمریکایی نایک
و اوضاع همین است که هست.... ، به گواهی اسناد و مدارک، هر ریالی که بابت خرید و مصرف این محصولات می‌پردازیم گلوله‌ای می‌شود در قلب کودک فلسطینی و بمبی بر سر خانه‌اش و عاملی برای ویرانی سرزمین و آوارگی هموطنان او ؛ و بگذریم از اینکه ریال‌های ما، بودجه سالانه دولت اسرائیل را افزایش و موجبات رفاه زندگی شهروندان آن را فراهم و روزگار را به کام مردم آن می‌گرداند . این تازه اول قضایاست و اگر نگاهی به تورات و تلمود و پروتکلهای 24 گانه صهیونیسم بیندازید، خواهید فهمید که قضایا پیچیده ‌تر از این حرفهاست و اسرائیل این پدیده شوم قرن بیستم، نه تنها داعیه‌دار حکومت بر سرزمین فلسطین و بعد از آن کل منطقه خاورمیانه است، بلکه مدعی حکومت بر تمامی جهان می‌باشد .گلدامایر نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی می‌گفت: هر جا که یک یهودی هست آنجا مرزهای اسرائیل بزرگ است.



(منبع :www.mfawzi.blogfa.com )
تعریف فرهنگ و تهاجم فرهنگی

برای فرهنگ تعریفهای زیادی گفته شده اما به طور خلاصه و خیلی ساده می‌توان گفت که فرهنگ مایه های فکری و ارزشی است که رفتارهای اختیاری و اجتماعی انسان، تحت تاثیر آنها قرار می‌گیرد و شامل شناختها و باورهای انسان، ارزشها و گرایشها و رفتارها و کردارها می‌باشد بر این اساس تهاجم فرهنگی عبارت خواهد بود از هر گونه حرکتی از دشمن که در صدد تغییر یا تحریف ارزشها و رفتار و کردارهای انسانی و ملتی می‌باشد. به عبارت دیگر تهاجم فرهنگی یعنی اینکه ملتی، بخواهد فرهنگ رایج و غالب یک ملتی را از دستش گرفته و فرهنگ خود را به آنها تحمیل کند تا ملت مورد تهاجم گرفته تحت سلطه این ملت در آمده تا از این وسیله به این ملت تسلط یافته و ضربان اقتصادی و سیاسی و نظامی آن را در دست خود بگیرند، و برای اینکار آسانترین راه کم و هزینه ترین راهها، همان تغییر فکر و خط مشی ملتی است اینکه فرهنگ شما، فرهنگ خوبی نیست اینگونه فکر کرده‌اید که به اینجا رسیده‌اید، شما متحجرید، و انواع شعارهای به ظاهر زیبا، همچنانکه یکی از ماموران سیا نیز در گزارشهایش نوشته که اتحاد جماهیر شوروی به این دلیل شکست خورد که متوجه نشد که اگر چهارچوب فکریش را عوض کند، خود به خود همه چیز اعم از نظامات سیاسی و اقتصادی نیز عوض خواهد شد. بر این اساس همیشه، قبل از تهاجمات نظامی، تهاجمات فرهنگی صورت می‌گیرد.

هدف از تهاجمات فرهنگی

تهاجم فرهنگی دو هدف در ضد هم می‌تواند داشته باشد، یعنی زمانی تهاجم فرهنگی به علیه یک ملتی به خاطر این است که آنها فرهنگ متعالی ندارند و از نظر فرهنگی و علمی و اجتماعی در انحطاط به سر می‌برند در چنینی شرایطی اگر یک فرهنگی علیه چنین فرهنگی، قیام کند، چنینی تهاجمی خوب است؛ به عنوان مثال اگر فرهنگی آمد و فرهنگ مصرف گرایانه یک ملت را که به تولید ارزش چندانی نمی‌دهند را تغییر داد و فرهنگ آنها را به فرهنگ تولیدی تبدیل کرد، چنین تهاجم فرهنگی نه تنها بد نیست بلکه واجب نیز می باشد.
اما در مقابل، تهاجم فرهنگی یک هدفی نیز دارد و آن اینکه باورهای صحیح را از مردم بگیرند و در مقابل باورهای دروغین و ارزشهای غلط را به آنها تلقین دهند، که چنین تهاجمی بد می‌باشد و باید در مقابلش ایستاد، امروزه یکی از اهداف تهاجمات فرهنگی، تامین منافع اقتصادی کشور حمله کننده می‌باشد بویژه در ملتهایی که مادیگرا بوده و چیزی غیر از مادیات را قبول ندارند، این دسته از افراد، از فرهنگ به عنوان ابزاری برای رسیدن به هدفهای اقتصادی خود بهره می‌برند، چرا که برای چنین افرادی ارضای شهوات و مال اندوزی و ثروت، فقط مطرح بوده و چنین دیگری مطرح نیست و چون به این نتیجه رسیده‌اند که با اسلحه فرهنگ به دلخواه خود می‌رسند بر این اساس، از تهاجم فرهنگی استفاده می‌کنند. یعنی برای چنین افرادی مطرح نیست که کشور مورد حمله شونده آیا دارای فرهنگ صحیح است یا غلط و اصلا در فکر اصلاح آن فرهنگ نمی‌باشند بلکه به عنوان وسیله‌ای استفاده می‌کنند تا جائیکه اگر دیدند این ابزار قدیمی شده، آنرا رها کرده و دست به دامان ابزارهای دیگری می‌شوند.

اولین و آخرین قدم تهاجم فرهنگی

براساس تعریف فرهنگ که گفتیم که همان مایه‌های فکری یک ملتهای می‌باشد، اولین قدم در تهاجم فرهنگی تغییر اساس و پشتوانه فکری و ارزش یک ملت می‌باشد چون هر ملتی بر اساس نوع فکر و اندیشه‌اش، اقدام به کاری می‌کند چون اگر در ملتی روحیه صرفه جوئی هست، الگو در ملتی روحیه تولیدی است، اگر در ملتی غیرت، تعصبات صحیح، جوانمردی، احترام به بزرگان، حقوق دیگران مطرح است به این دلیل است که پشتوانه فکری آنها است بر این اساس برای اینکه برای چنین ملتی تسلط یابند باید این باورها و مایه‌های فکری عملی آنها را بگیرند به جای روحیه صرفه جوئی، رویحه چشم و هم چشمی و مد را بدهند، به جای غیرت و تعصب در ملتی روحیه بی بندوباری و فحشا را تزریق کنند و چنین تبلیغ کنند که اینها مظاهر فرهنگی است و هر کس خودش را مطابق این کارها نکند یا بر علیه آنها قدم بردارد افرادی متجر و بی عقل می‌باشند و ... که اگر دشمن به چنین کاری پیروز شد، آغازگر بدبختی این ملت خواهد گردید.

نمونه تهاجم فرهنگی

پس مهمترین کار دشمن در تهاجم فرهنگی گرفتن روحیّه خود باوری و ایمان از یک ملتی می‌باشد، در این زمینه بد نیست سخن یکی از معاونان سابق سیا را از نظر بگذارانیم ایشان می‌گوید: بعد از مدتها تحقیقی به این نتیجه رسیدیم که قدرت رهبر مذهبی ایران و استفاده از فرهنگ شهادت در انقلاب ایران تاثیر گذار بوده، ما هم چنین به این نتیجه رسیدیم که شیعیان بیشتر از دیگر مذاهب اسلامی فعال و پویا هستند ... به همین منظور چهل میلیون بودجه برای آن اختصاص دادیم ... و تا سال 1389 مرجعیت را که سد اصلی اهداف ما می‌باشند تضعیف کرده و آنان را بدست خود شیعیان و دیگر مذاهب نابود کنیم و در نهایت تیر خلاص را بر این فرهنگ و مذهب بزنیم.

جمع بندی

پس با توجه به مطالب گفته شده، از میان انواع تهاجمات؛ تهاجمات فرهنگی با نظر بر اینکه اساس رفتار و اندیشه هر ملتی را هدف قرار داده خطرناکتر بوده زیرا ملتی که از نظر فرهنگی، جیره خوار ملتی دیگر باشد صد در صد از نظر نظامی، سیاسی، اقتصادی نیز جیره خوار همان ملت خواهد شد، پس مهمترین وظیفه ما شناخت فرهنگ مذهبی ، ملی، منطقه‌مان می‌باشد تا با مظاهر تهاجم فرهنگی دشمن آشنا گردیم و به حراست از فرهنگ خودمان بپردازیم که در این صورت اگر کار از کار بگذرد و ما دیر متوجه باشیم، نوشداروی روی بعد از مرگ سهراب خواهد شده و بیش از حسرت خوردن نخواهد داشت.

برای مطالعه بیشتر مراجعه شود به

منابع

  1. محمد تقی مصباح یزدی، تهاجم فرهنگی، انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی، چاپ سوم.
  2. پژوهشکده تحقیقات اسلامی، علوم و معارف قرآن، پاییز 1381.

سلام هراسی در بازی های رایانه ای

بازی‌های‌ رایانه‌ای و اهداف دشمن بازی‌های‌ رایانه‌ای و اهداف دشمن
بازی‌های‌ رایانه‌ای و اهداف دشمن
در ادامه مطلب بازی های اساسین و آی جی آی و جنرالها و چند بازی ضد اسلامی دیگر را بررسی می کنیم.

اسلام هراسی در بازی های رایانه ای

گزارش گرداب، یکی دیگر از اهدافی که دشمنان ایران می‌خواهند از طریق بازی‎های رایانه‌ای به آن دست پیدا کنند نفوذ و سست کردن اعتقادات مذهبی بخصوص اعتقادات مذهب شیعه است، که‌این عدم توانایی نفوذ و شکست خوردن تمام پروژه‌های خود در ایران را؛ پای‌بندی محکم ملت ایران در اعتقادات مذهبی، مانند فرهنگ شهادت و مساله ظهور می‌دانند.

بدین‌جهت تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهند تا بتوانند از طرق مختلف که یکی از آن‌ها تولید بازی‌های رایانه‌ای است، در اعتقادات مردم رخنه کرده و با سست کردن آن‌ها به اهداف خود برسند.

شرکت‎های بزرگ تولید کننده بازی‌های رایانه‌ای با پشتیبانی آمریکا و اسرائیل بصورت بسیار ماهرانه، با کارهای مطالعاتی و تحقیقاتی بسیار زیاد بر روی مذهب شیعه و شناسایی کامل آن نسبت به نفوذ در این اعتقادات، به ساخت و طراحی بازی‌های گوناگون که یکی پس از دیگری و به صورت هدفمند و هر یک به صورت مکمل دیگری و هر کدام با هدف خاصی روانه بازار می‌شوند.

 یکی از اهداف نشانه رفته این شرکت‌ها بر روی آخر زمان و ظهور منجی است که در ادامه به معرفی برخی از این بازی‌ها می‌پردازیم.

بازی Assassin's Creed :

سال 2007 میلادی شرکت صهیونیستی «یوبی سافت» بازی نرم‌افرازی جدید، زیبا و سرگرم کننده‌ای را به بازار جهانی عرضه کرد که مانند دیگر بازی‌های این شرکت دارای محیطی جذاب با گرافیک بالا بود که مورد استقبال جهانی واقع گردید. در پی این استقبال، شرکت «یوبی سافت» نسخه دو و سه این بازی را نیز  آماده و به بازار جهانی عرضه کرد. نام این بازی «آساسینس کرید» که در ترجمه فارسی آن به نام‌های آیین قاتلان، عقیده فدائیان و یا آئین حشاشیون مشهور است. مورخین این بازی را مرتبط با «حشاشین» می‌دانند.

حشاشین از فرقه اسماعیلیه بودند که بعد از امام جعفر صادق‌(ع)؛ اسماعیل فرزند دیگر ایشان را امام زمان می‌دانستند و او را بعنوان امام آخرشان قبول داشتند.

در زمان سلسله سلجوقیان فردی بنام حسن صباح رهبری فرقه اسماعیلیه در ایران را بعهده گرفت. او مردی دانشمند، سیاستمداری زیرک و دانشمندی با ذکاوت بود. از زمان او به بعد پیروان اسماعیلیه در ایران با نام باطنی شناخته شدند.

حشاشیون گروهی هستند که با مصرف حشیش، در کمال شجاعت به عملیات انتحاری دست می‌زنند، که در این‌جا با ریزبینی خاصی آرمان‌های گروه استشهادیون را از تاثیر مواد مخدر به کاربر القا می‌کنند.

بازی‌های‌ رایانه‌ای و اهداف دشمن


در این بازی شخصیت اصلی با نام الطیر، مردی سفید پوش سوار بر اسب، شمشیر به‌دست و خود را شیعه معرفی می‎کند که تداعی‌کننده امام زمان (عج) است.

بازی‌های‌ رایانه‌ای و اهداف دشمن


او خود را پیام‌رسان خداوند می‎داند و مسلمانیست که خشونت تمام وجود او را فرا گرفته و در پی حمله اروپاییان به بیت‌المقدس اقدام به ترور سران مسیحی این جنگ صلیبی می‌کند.

بازی‌های‌ رایانه‌ای و اهداف دشمن


این بازی در قرن 12 روایت می‌شود، و پس از تعلیمات خاصی در ابتدای بازی (راه رفتن، دویدن، پریدن، مخفی‌شدن و ... ) جنگیدن و فرار کردن را بصورت مجازی آموزش می‌دهد و رفته رفته مهارت شما در مراحل بازی بیشتر و بیشتر می‌شود. شروع بازی در زمان جنگ‌های صلیبی بین مسلمانان و مسیحیان است و کسی که هدایت بازی را برعهده دارد، یک اساسین یا در واقع قهرمان بازی است که نامش الطیر است. الطیر در طی مراحل بازی به ماموریت‌های خاصی بین سرزمین های ریچارد شیردل، عکا، اورشلیم و دمشق می‌رود تا در نه ماموریت ویژه حاکمان ظالم، افراد زورگو، فرماندهان شرور و جاسوسان را با زیرکی خاصی به قتل برساند و از مردم بی‌دفاع حمایت کند و در نهایت به این جنگ‌ها خاتمه دهد. او با موفقیت در هر ماموریت به سلاح‌های مختلف جدیدی دسترسی پیدا می‌کند که بر مهارتش در نبرد می‌افزاید و قدرت او را بیشتر می‌کند.

بازی‌های‌ رایانه‌ای و اهداف دشمن


این شرکت چنان ماهرانه نام مقدس حضرت علی‌(ع) را در اجزاء بازی اساسینس جای داده که میلیون‌ها کاربر ایرانی متوجه این قضیه نشده‌اند.

بازی‌های‌ رایانه‌ای و اهداف دشمن


آیا این شرکت با تمام دقتی که در مراحل ساخت یک چنین بازیی‌ به کار می‌گیرد، ممکن است بطور اتفاقی، لوگو و آرم اساسینس را نام مقدس حضرت امیرالمومنین‌(ع) قرار دهد یا اینکه از این کار هدفی داشته است؟ این مسئله اتفاقی نبوده زیرا کسانی که محصولات این شرکت را دیده‌اند، یقینا می‌دانند طراحان آن حتی در کوچک‌ترین اجزاء تشکیل دهنده این بازی‌ها مانند حرکات لب، مو، مژه، صداگذاری و هزاران مسأله دیگر نهایت دقت را اعمال می‌کنند چه رسد به آرم و پرچم که نمادین‌ترین اجزاء یک بازی را تشکیل می‌دهند.

بازى رایانه‏‌اى IGI 2
:


IGI 2 که اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی را ترویج می‌کند و کاربر برای مبارزه با تروریست‌ها به کشورهای مختلف سر می‌زند، از دیگر بازی‌های رایانه‌ای است که کاربر در یک مرحله برای غلبه به یک گروه لیبیایی به کشور لیبی وارد می‌شود و در میدان اصلی نبرد نیز صوت قرآن به گوش می‌رسد و بر روی دیوارها، کلمه معکوس" الله"و "محمد رسول‌الله" نوشته شده است.

بازی‌های‌ رایانه‌ای و اهداف دشمن

 

Counter Strike:

این بازی که یکی از پر‌طرفدارترین بازی‌ها در ایران و جهان می‌باشد به طوری‌که میزان محبوبیت آن بقدری زیاد است که سازمان WORLD CYBER GAME  که مسئول برگزاری مسابقات بازی‌های رایانه‌ای در جهان است‌، این بازی را در رأس کار خود قرار داده است.


 در این بازی کاربر برای مبارزه با تروریست‌ها باید به یکی از کشور‌های اسلامی برود. تمامی تروریست‌ها شبیه به مسلمانان طراحی شده‌اند به گونه‌ای که تمامی آنها با محاسن و پیشانی بند قرمز هستند و تمامی ساختمان‌هایی که تروریست‌ها در آن فعالیت می‌کنند شبیه مساجد و اماکن مذهبی مسلمانان که دارای مناره است.

بازی Angry Birds Space:

در ایران نیز یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موجود پرتاب پرندگان خشمگین است، و بسیاری از جوانان و نوجوانان ترجیح می‌دهند که اوقات خود را با این بازی ساده و در عین حال جذاب سپری کنند. حال آن که این بازی توانسته است محبوبیتی جهانی کسب کند، و بسیاری از مردم دنیا به نوعی به این بازی وابسته شده‌اند، زمان بهره‌برداری نیز فرارسیده است و سازندگان آن می‌توانند از اهداف پنهان خود رونمایی کنند.

در نسخه پیشین این بازی (Angry Birds Space) در یکی از مراحل آن، شما مجبور بودید به موانعی حمله کنید که شباهت بسیار زیادی به برج میلاد در تهران و همچنین نقشه کشور ایران داشت. و پیروزی شما در گرو حمله به این نماد‌ها بود.

بازی‌های‌ رایانه‌ای و اهداف دشمن

اما این پایان خصومت سازندگان این بازی نبود و این‌بار و در نسخه جدید این بازی (Rovio mobile ltd ver: 2.2.0) شما موظف به تخریب موانعی هستید که شباهت خاصی به مساجد و اماکن مذهبی مسلمانان دارند. برای رسیدن به اهداف بازی باید بارها و بارها مسجدی را خراب کنید و همچنین خوک هایی که داخل مسجد ساکن هستند را باید از بین ببرید!

بازی‌های‌ رایانه‌ای و اهداف دشمن

اما نکته مهم این است که آیا جوانان ایرانی و یا مسلمانان دیگر کشور‌ها که تا پیش از این، از انجام این بازی لذت می‌برده‌‌اند حاضر هستند که این بازی را تحریم کنند و یا اینکه به تخریب مساجد ادامه خواهند داد؟!؟

بازى GENERALS:

در این بازى شما در نقش سربازان آمریکایى، مأموریت مبارزه با تروریست‏‌ها در نقاط مختلف جهان همچون عراق به منظور مبارزه با بعثیان، یا در افغانستان براى مبارزه با گروه القاعده را دارید.

بازی‌های‌ رایانه‌ای و اهداف دشمن

 در عراق و افغانستان تروریست‏‌ها با رنگ سبز نمایش داده مى‏‌شوند؛ ماشین سبز، کلاه نظامى سبز، پرچم‏‌هاى سبز رنگ و حتى کلاهک موشک‌‏ها با رنگ سبز نمایش داده مى‏‌شوند. هرچند که بسیارى از شرکت‏‌هاى ساخت بازى‏‌هاى رایانه‏‌ا‌ى در بازى‏‌هایشان به صورت موردى بازى‏‌هاى این‏‌چنینى دیده مى‏‌شود، ولى بنظر مى‏‌رسد چند شرکت مانند شرکت کوما، ریالتى گیمز و شرکت کانفلیکت با این هدف که تجاوزات نظامى آمریکا را در اقصى نقاط جهان توجیه کنند تأسیس شده‏‌اند.


حجم فایل دریافت پاورپوینت سلفی گری۱۲۱۲

  از استاد محمد علی محسن زاده

 برسر وهابیت بزن

 حتما دانلودش کنید خیلی مفید هست بخصوص برای دانشجویان و....


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد